طرفداران احمدی‌نژاد طاقت انتقادهای دانشجویی را نداشتند

جعفری‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

دبیر جنش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه فضای جلسه با رئیس‌جمهور مطالبه‌گری نبود، گفت: افراد حاضر که از تشکل‌ها نبودند، به قدری نسبت به دکتر ارادت داشتند که با طرح کوچکترین انتقاد آرام و قرار خود را از دست می‌دادند.

مهدی جعفری‌نژاد دبیر جنش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای دیدار تشکل‌های دانشجویی با رئیس‌جمهور اظهار داشت: از نظر بنده جلسه جو مناسبی نداشت و دستاورد مفیدی مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: به نظر ۳۰۰ نفر میهمان در این جلسه حضور داشتند که تعداد کمی از آنها از تشکل‌های دانشجویی بودند و بقیه میهمانان از هلال‌احمر و نخبگان دعوت بودند و در هیچ مجمع دانشجویی حضور نداشتند.

جعفری‌نژاد با بیان اینکه رویکرد گزینشی افراد برای حضور در چنین جلسه‌ای برایمان مبهم بود، گفت: فضای مطالبه‌گری دانشجویی در جلسه حاکم نبود و بیشتر به میتینگ طرفداران احمدی‌نژاد شبیه بود تا دیدار دانشجویی.

دبیر جنش عدالتخواه با بیان اینکه از اتفاقات جالب در جلسه رئیس جمهور این بود که افراد حاضر که از تشکل‌ها نبودند، به قدری نسبت به ایشان ارادت داشتند که با طرح کوچکترین انتقاد نسبت به وی، آرام و قرار خود را از دست می دادند، تصریح کرد:  همچنین حضور یکی از دانشجویان انجمن اسلامی، که در جریان فتنه ۸۸ نقش پر رنگ و فعالی را داشت، همگان را متعجب ساخت که آیا چنین فردی از اعمال گذشته خود توبه کرده که فرصت در چنین جلسه ای به وی داده شده است؟

انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.