طلاکش:تعویض‌های کرانچار باعث برد سپاهان شد

حسین طلاکش پیرامون بازی سپاهان و پرسپولیس اظهارکرد: من قبلا هم می‌گفتم که سپاهان به سادگی پرسپولیس را شکست خواهد داد و در بازی دیروز این تیم توانست با برنامه‌ای خوب پرسپولیس را شکست دهد.

بازیکن سال‌های دور سپاهان ادامه داد: سپاهان از لحاظ فنی خوب ظاهر شد و تعویض‌های طلایی کرانچار برد سپاهان را رقم زد و به خصوص بیرون کشیدن نویدکیا یکی از بهترین تعویض هایش بود.

وی با اشاره به بازی سپاهان مقابل الاهلی گفت: حساسیت بالایی که در بازی با الاهلی وجود داشت باعث شد سپاهان نتواند پیروز شود و مطمئن باشید این تیم می‌تواند در عربستان کولاک کند و به دور بعد صعود کند.

طلاکش با بیان اینکه ۱۵ مربی ایرانی در لیگ داریم که مدام جا به جا می‌شوند، تصریح‌کرد: ابراهیم زاده در هرتیمی برود نتایج خوبی را کسب می‌کند و الان در نفت می‌بینید که صدرنشین است و مقطعی نیز در تیم ملی بود که کارگروهی خوبی را داشت که در نهایت باند فدراسیون فوتبال نگذاشت او بیش‌تر در تیم ملی بماند.

وی با بیان اینکه قلعه نویی نیز به خاطر پست و مقام هیچ گاه به جوانان فرصت نمی‌دهد، عنوان‌کرد: کار پسندیده کرانچار این است که به جوانان فرصت می‌دهد و اگر میانگین سنی بازیکنان سپاهان، استقلال و پرسپولیس را با هم مقایسه کنید و نتایج را بررسی کنید می‌فهمید که کار کدام مربی ستودنی است.

طلاکش در ادامه خاطرنشان کرد: کی روش نیز به جوانان فرصت نمی‌دهد و از پیش تعیین می‌کند که چه تعداد بازیکن از هرتیم دعوت شوند و باور کنید اگر حقیقی به جای حضور در فجر در یک تیم تهرانی بازی می‌کرد الان تمام بازیکنانی چون نکونام را کنار می‌زد و بازیکنی است که می تواند ۸ سال مستمر در تیم ملی حضور داشته باشد، ولی متاسفانه چون در فجر است به این بازیکن بها نمی‌دهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.