طنز/ سبد کالای رمضان رویت شد+عکس

ارسال برای دوستان

طنز/ سبد کالای رمضان رویت شد+عکس

بیش از هشتصد هزار تیم رصدی برای رویت سبد کالای ماه مبارک رمضان راهی سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور شدند و بعد از یک ماه تلاش نفس گیر با دست خالی به خانه برگشتند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است با وجود تلاش های فراوان برای رویت سبد کالای ماه رمضان، ابن مهم رخ نداد و بیش از ۵ میلیون کارمند دولت در حسرت رویت این سبد به سر می برند. با این حال پیگیری های خبرنگار ما جدیدترین تصاویر مربوط به این سبد کالا را دریافت و به صورت اختصاصی برای کارمندان عزیز منتشر می کند. گفته می شود این سبد به زودی به دست کارمندان خواهد رسید تا خودشان با سلیقه خود آن را تزیین و یا تکمیل(!) کنند همچنین کارمندان می توانند سبد مورد علاقه خود را انتخاب و به کمیته رفاهی اداره خود اس ام اس بزنند. سبد اول گزینه یک و سبد دوم گزینه دو. توجه داشته باشید هزینه پیامک برعهده کارمندان خواهد بود و هیچ قرعه کشی و اهدای جایزه در کار نیست!
یک مقام آگاه در گفتگو با ما گفت: از هفته دوم شهریور ماه توزیع این سبدها بین کارمندان آغاز می شود و اولویت با کارمندانی است که زودتر اس ام اس دادند و بچه بیشتری دارند! وی درباره بخش دوم این اولویت بندی توضیحی ارائه نکرد.
بنابراین گزارش، یک مقام مسئول در وزارتخانه مربوطه با اشاره به تصاویر منتشر شده گفت: یک کمیته ویژه برای پیگیری سبد کالای رمضان در وزارتخانه تشکیل دادیم که ظرف یکی دو ماه آینده تکلیف سبدها را مشخص خواهد کرد. وی از دستور اکید چند مقام ارشد مسئول برای رسیدگی فوری به این مساله هم خبر داد و گفت: ما اصلا نفهمیدیم ماه رمضان چطور تمام شد از بس دنبال پیگیری این سبد برای کارمندان عزیز بودیم. وی در گوش خبرنگار ما افزود: گیر نمی آد لامسب! همین دو مدل رو هم با والذاریات پیدا کردیم.
SiteRooz.com
معاون امور مالیاتی این مقام مسئول نیز در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در یکی دو ماه آینده تکلیف این سبد روشن می شود، مالیات سبد کالای رمضان از حقوق شهریور و مهر کارمندان عزیز کسر خواهد شد.
معاون حمل و نقل همین مقام مسئول نیز به خبرنگار ما گفت: تمهیدات خوبی برای ارسال این سبد به درب منازل کارمندان عزیز در نظر گرفته شده تا سبد را سر سفره آنها برسانیم و دغدغه حمل و نقل را از کارمندان عزیز بگیریم. ضمنا هزینه این ارسال از حقوق ماه مرداد کارمندان کسر شده و کارمندان محترم نگران این هزینه نباشند!

SiteRooz.com

بعد التحریر: معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تا پایان ماه رمضان همه کارمندان سبد کالای‌ رمضان‌ را دریافت خواهند کرد!

محسن حدادی/ خبرآنلاین

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر شنبه ۴ شهریور   مشاهده : ۱۱   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – جالب و دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.