ظریف در کارش متخصص است و نیازی به پاسخگویی به حرف و حدیث‌ها ندارد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۰/آذر/ – ۱۱:۴۵ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

سایت خبری ممتاز نیوز: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: از آنجا که ظریف دارد کارش را انجام می‌دهد، خیلی نیازی وجود ندارد که به برخی بحث‌ها و حرف و حدیث‌ها پاسخ دهد.

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو  با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به فشارهای افراطیون علیه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: مقام معظم رهبری با تیم مذاکره‌کننده آشنایی دارد و این تیم از افراد متخصص و باتجربه‌ای تشکیل شده است.

حق‌شناس افزود: محمدجواد ظریف با رأی اعتماد بالایی از مجلس شورای اسلامی به کرسی وزارت رسید.

وی ادامه داد: وقتی که وی با تأیید مقامات کارش را انجام می‌دهد و همگان رضایت دارند خیلی ضرورت ندارد که به برخی بحث‌ها پاسخ بدهد.

این فعال اصلاح‌طلب درباره علمکرد حسن روحانی در پرونده هسته‌ای تصریح کرد: یکی از پخته‌ترین و منطقی‌ترین کارهایی که حسن روحانی بعد از شروع کار کابینه خود انجام داد انتقال پرونده مذاکرات از شورای عالی امنیت ملی به وزارت امور خارجه بود چراکه امر مذاکره یکی از کارهای تخصصی وزارت امور خارجه است و در همه کشورهای دنیا نیز کارهای تخصصی به وزارتخانه مرتبط محول می‌شود.

حق‌شناس با اشاره به سوابق ظریف در وزارت امور خارجه اظهار کرد: یکی از متخصص‌ترین و کارآمدترین افرادی که در وزرات امور خارجه بعد انقلاب به سمت وزارت رسیده است آقای ظریف است. وی اولین وزیری است که در وزارت خارجه، تحصیلات مرتبط با این حوزه دارد و در رشته روابط بین‌الملل دکتری اخذ کرده است. البته مرحوم دکتر سنجابی هم که پیش از این دوره کوتاهی در این منصب بودند، نیز دکتری علوم سیاسی داشتند.

حق‌شناس گفت: ظریف از معدود وزرایی است که مراتب شغلی را در امور خارجه طی کرده است و توانسته از رده‌های پایین به جایگاه‌های بالاتر ارتقا پیدا کند. 

انتهای پیام/

 

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.