عارف: اصلاح‎طلب عقب‎نشینی نمی‎کند

۲۰خردادماه،

محمدرضا عارف در جمع مردم لرستان از این‌که این استان درصدر بیکاری کشور قرار دارد، اظهار شرمندگی و تأسف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، این کاندیدای ریاست جمهوری در مسجد بعثت خرم‎آباد، گفت: خوشحالم به استان سلحشوران آمده‎‎ام، خوشحالم به دیار فلک‎الاافلاک آمده‎ام، خوشحالم که به ملاقات شجاع‎ترین قوم ایرانی یعنی لرهای عزیز آمده‎ام.

وی خطاب به حاضرین در مسجد، گفت: امروز به سوی شما آمده‎‎ام و دست یاری به طرف‎تان دراز می‎کنم. من یک اصلاح‎طلب هستم و برای پاسخگویی به نیازهای شما آمده‎ام. برای اعتلای کشور باید دست به دست هم داده تا نشان دهیم برای پاسخگویی به نیازهای مردم عدالت‎ورزی را باید در اداره کشور حاکم کنیم. آمده‎ام که بگویم مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

عارف با تأکید بر این‎که باید ایران و لرستان را بسازیم، بیان کرد: عذرخواهی می‎کنم که به سبب کمبود وقت نمی‎توانم به سایر شهرستان‎های استان لرستان بروم. با توجه به ازدحام جمعیت و گرمی هوا در چند کلمه، صحبت‎هایم را عرض می‎کنم.

وی با بیان این‎که آمده‎ام به عشایر غیور خدمت کنم، تصریح کرد: کسانی که شیر و گوشت تولید می‎کنند نباید گرسنه باشند. آمده‎ام که مشکلات زیربنایی لرستان را حل کنم. راه‎آهن، کشت و صنعت و فرودگاه خرم‎آباد را در اولویت قرار خواهم داد.

عارف ادامه داد: آمده‎ام مشکلات اشتغال را حل و صنایع تبدیلی استان را گسترش دهم. آمده‎ام تا دیگر هراس کشاورزان را شاهد نباشیم و نگران محصولات خود نباشند. آمده‎ام تا دیگر کارگر بیکار سر چهارراه نماند و شرمنده فرزندانش نباشد.

معاون اول رئیس جمهور سابق با بیان این‎که شرمنده‎ام که لرستان بالاترین نرخ بیکاری در کشور را دارد، اضافه کرد: آمده‎ام تا برای هر جوانی؛ کاری، مسکنی و خانواده‎ای را تأمین کنم. آمده‎ام چون نمی‎خواهم دروغ در جامعه رواج پیدا کند تا صداقت و امانت‎داری در کشور حاکم شود. آمده‎ام تا به حضور باندهای قدرت و ثروت پایان دهم و با فساد مبارزه کنم.

این کاندیدای ریاست جمهوری، در ادامه صحبت‎هایش گفت: آمده‎ام تا قدرت را به مردم بازگردانم و خود را واقعاً خدمتگزار مردم بدانم. آمده‎ام تا ایرانی‎های خارج از کشور هر کجا که می باشند، احساس امنیت کرده و به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

وی تأکید کرد: بیماران نباید در هراس هزینه‎های درمان باشند و دولت باید بخش اعظم هزینه‎ها را بپردازد. هیچ انسانی نباید به سبب فقر از درمان خوب محروم باشد.

عارف مدعی شد: آمده‎ام تا پس از ۳۰ سال سکوت، فریاد شما باشم و مطالبات‎تان را پیگیری کنم. مطالبات همه‎ی اقشار را پیگیری خواهم کرد. آمده‎ام تا محرومان و ایثارگران به راحتی در کشور زندگی کنند. آمده‎ام تا معلمان با شغل دوم و سوم خود، شرمنده‎ی شاگردانشان نباشند، آمده‎ام تا معلمان به حقوق خود برسند و ما قدردان زحمان آنان باشیم.

وی با اشاره به این‎که آمده‎ام تا از حقوق مردم دفاع کنم، اظهار کرد: آمده‎ام تا از تخریب جنگل‎ها جلوگیری کنم و وضعیت پرستاران را بهبود بخشم. قصد دارم روابط با کشورهای خارجی را بهبود بخشم. آمده‎ام تا زندگی شرافتمندانه را برای ایرانیان رقم بزنم. آمده‎ام تا اثبات کنم شهروند درجه‎ی ۱ و ۲ نداریم و همه‎ی ایرانی‎ها از هر قوم، آیین و نژادی شهروند درجه‎ی ۱ می باشند.

عارف در پایان، انتظارتش را این‎گونه مطرح کرد: انتظار ما این است که در روز ۲۴ خرداد همه به پای صندوق‎های رأی بروند. رأی ندادن اعتراض نیست بلکه عقب‎نشینی است و اصلاح‎طلب عقب‎نشینی نمی‎کند. همه به پای صندوق‎های رأی بروید و حماسه‎ی دیگری خلق کنید. حضور شما پیروزی ماست و انتظار ما این است که در ۲۴ خرداد، دوم خرداد دیگری را خلق کنید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.