عارف: هرکس سهم‌خواهی کند اصلاح‌طلب نیست/ناراحتی‌ام از کناره‌گیری صحت ندارد

۰۱ تیرماه ۱۳،

معاون اول دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه “اصلاح‌طلبان دنبال سهم‌خواهی نیستند”، اظهار کرد: باید به رئیس‌جمهور آینده در حل مشکلات کمک کنیم تا بتواند کابینه‌ای موثر و قوی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا عارف در پاسخ به پرسشی دربارهٔ احتمال پذیرش سمت معاون اولی دولت یازدهم، در صورت دریافت این پیشنهاد گفت: بگذارید این موضوع اول مطرح شود، سپس آن را بررسی خواهیم کرد.

وی در برابر این پرسش که “آیا برنامه‌های شما در دولت آینده اجرا خواهد شد یا خیر؟”، پاسخ داد: آقای روحانی هنوز برنامه‌های خود را اعلام نکرده است. من در جلسه‌ای که با وی داشتم، نقطه‌نظراتم را مطرح کرده‌ام.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اینکه “شنیده شده شما از کناره‌گیری از انتخابات ناراحت شده‌اید”، افزود: چنین موضوعی صحت ندارد و بنده آن را تکذیب می‌کنم. من هر کاری که انجام می‌دهم، وظیفه است و هر کاری هم که مردم انجام دهند، از آن خوشحال می‌شوم.

عارف در پاسخ به این پرسش که “آیا اصلاح‌طلبان در دولت آینده نقش خواهند داشت یا خیر؟”، گفت: این مساله بر عهده آقای روحانی است و ما باید به رئیس‌جمهور آینده در حل مشکلات کمک کنیم تا بتواند کابینه‌ای موثر و قوی داشته باشد.

معاون اول دولت هشتم ادامه داد: آقای روحانی باید در تشکیل کابینه احساس اختیار کند و این طور فکر نکند که می‌خواهند شخص یا اشخاصی را به وی تحمیل کنند، چراکه تشکیل کابینه در حوزه اختیارات رئیس‌جمهور است. بنابراین همه باید به این اختیار احترام بگذارند تا وی کابینه‌ای منسجم و قوی داشته باشد.

عارف در ادامه، اصلاح‌طلبان را سهم‌خواه ندانست و گفت: هر کسی که به دنبال سهم‌خواهی باشد، دیگر اصلاح‌طلب نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Dilya:

    This post has helped me think things thogruh

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.