عالیشاه: خدا رو شکر زنده ماندیم / مدیرعامل تراکتور: عالیشاه دلیل جنجال بازی با پرسپولیس!

در روز‌های گذشته باشگاه‌های تراکتور و پرسپولیس درباره اتفاقات این بازی بیانیه‌هایی صادر کردند و هر کدام طرف مقابل را مقصر اتفاقات رخ داده دانستند.کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید درباره نتیجه و اتفاقات این دیدار ناتمام تصمیم بگیرد.

عالیشاه: خدا رو شکر زنده ماندیم / مدیرعامل تراکتور: عالیشاه دلیل جنجال بازی با پرسپولیس!

به گزارش ممتاز نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز تا دقیقه ۷۲ با تساوی بدون گل در جریان بود، اما به دلیل پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران تراکتور، تیم داوری تصمیم به نیمه تمام گذاشتن بازی گرفت تا تعیین نتیجه این مسابقه برعهده کمیته انضباطی باشد.

سهرابی: عالیشاه عامل اصلی تنش در بازی تراکتور و پرسپولیس بود

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور گفت: اتفاقات استادیوم یادگار امام که توسط عده‌ای هوادارنما افتاد را اصلا تایید نمی‌کنم، اما رفتار‌های اعضای تیم پرسپولیس را محکوم می‌کنم. عالیشاه گفت که در بازی شعار‌های سیاسی داده شد، کجا در این بازی شعار سیاسی داده شد؟ یحیی گل‌محمدی مگر محروم نبود، پس در کنار زمین چه کار می‌کرد؟ او باید از قبل شروع بازی باید در VIP می‌نشست. حامد لک هنگام ورود به استادیوم دست زد و با این حرکت هواداران را تحریک کرد، همچنین امید عالیشاه هم در سال‌های گذشته ذهنیت منفی در تبریز ایجاد کرده بود و داور باید او را اخراج می‌کرد، زیرا عامل اصلی اتفاقات بود. آن‌هایی که سنگ زدند، هواداران ما نبودند و از سوی تیم‌های رقیب بودند که به استادیوم آمدند.

عالیشاه: خدا را شکر از بازی با تراکتور زنده بیرون آمدیم

امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات بازی با تراکتور گفت: بزرگترین خوشحالی ما این است که از بازی با تراکتور جان سالم به در بردیم و زنده بیرون آمدیم. بعد از بازی همه گفتند عالیشاه فضای مسابقه را متشنج کرد، آن کسانی که این حرف‌ها را زدند اگر خودشان جای من بودند و فحش می‌خوردند، چه واکنشی نشان می‌دادند؟ مگر شورای تامین اعلام نکرده بود که ۳۰ درصد تماشاگر باید در استادیوم حضور پیدا کنند، پس چرا ورزشگاه کامل پر شده بود. سرمربی و مسئولان تراکتور بعد از بازی آمدند در رختکن از ما عذرخواهی کردند و بعد از اینکه ما از تبریز برگشتیم انواع و اقسام مصاحبه‌ها را راجع به تیم ما انجام دادند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.