عباسی: اقتدار هسته‌یی ایران حاصل مجاهدت شهدای علمی است

۰۷م آذر ،

3-181.jpg

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: آن چه ایران امروز را به عنوان کشوری مقتدر در زمینه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی در جهان معرفی می‌کند، حاصل مجاهدت شهدای جهاد علمی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فریدون عباسی با اشاره به حفظ دستاوردهای شهدای جهاد علمی کشور اظهار کرد: اقتدار امروز ایران را در عرصه‌های علمی و فن‌آوری‌های نوین هسته‌یی در جهان مرهون تلاش‌ها و جانبازی شهدای علمی کشور است.

رییس سازمان انرژی اتمی کشور تصریح کرد: ایران در راستای تثبیت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌یی، دانشمندان شهیدی چون علیمحمدی، شهریاری، احمدی روشن و رضایی‌نژاد را تقدیم درخت تناور انقلاب اسلامی کرده و هرگز از ادامه این راه عقب‌نشینی نمی‌کند.

او افزود: شهدای جهاد علمی مایه مباهات و بالندگی ملت ایران می باشند و تجلیل از آن‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است و ما خوشحالیم از این‌که کنگره‌ای با نام این شهدا و در سطح بین‌الملی قرار است برگزار شود.

عباسی گفت: ایثارگران دوران تثبیت علمی و فنی هم مانند ایثارگران دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی‌هایی داشته‌اند و بسیارند کسانی که در پای سانتریفیوژها سجاده پهن می‌کنند و دست به راز و نیاز می‌زنند تا از خدای متعال جواب بگیرند.

رییس سازمان انرژی اتمی کشور خاطرنشان کرد: فعالیت‌های صلح‌آمیز ایران هم‌چنان ادامه دارد و همه دوستان شهدای علمی در این مسیر پر خطر راه آن‌ها را ادامه می‌دهند و تا پای جان ایستاده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.