عجایب دیدنی در نمایشگاه IFA 2013 + تصاویر

اردیبهشت ۱۴۰۳

تا سه روز دیگر نمایشگاه محصولات الکترونیکی در آلمان برگزار خواهد شد.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،قرار است تا سه روز دیگر نمایشگاه محصولات الکترونیکی در آلمان بازگشایی شود.بسیاری از شرکت های صاحب نام در عرصه فناوری تلاش کرده اند تا آخرین محصولات خود را در این نمایشگاه به علاقه مندان عرضه کنند.

جدیدترین تلفن های همراه ،ابزار های پوشیدنی هوشمند مانند ساعت مچی و عینک و رایانه های قابل حمل به همراه آخرین قطعات سخت افزاری تولید شده توسط شرکت های رایانه ای در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

اما چهار محصول مهم که در خلال این نمایشگاه رونمایی می شود عبارتند از تلفن همراه اکسپریا هونامی،ساعت مچی هوشمند سامسونگ،تبلت ال جی و انواع رایانه ها قابل حمل با پردازنده جدید و کم مصرف هاسول.

اولین محصول دیدنی IFA 2013 تلفن همراه اکسپریا Z1 یا همان هونامی می باشد

سونی دو روز پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA 2013 تلفن همراه هوشمند خود با نام هونامی یا اکسپریا Z1 را رونمایی می کند و در خلال نمایشگاه آن را به کاربران عرضه خواهد کرد.این محصول دارای نمایشگر پنج اینچی به همراه دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و پردازشگر ۴ هسته ای می باشد.

ساعت هوشمند سامسونگ با نام Gear دور دست کاربران

سامسونگ نیز قصد دارد تا در نمایشگاه تجهیزات خانگی ساعت مچی هوشمند خود را رونمایی کند.این ساعت از ارتباط نزدیک NFC پشتیبانی می کند و دارای نمایشگر منعطف می باشد.همچنین فبلت گلکسی نوت ۳ نیز در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

ال جی اولین تبلت هشت اینچی خود را به IFA 2013 می آورد

نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی IFA 2013 میزبان اولین تبلت هشت اینچی ال جی می باشد.این تبلت دارای نمایشگر بسیار با کیفیت و رم دو گیگابایتی می باشد و تنها ۳۳۸ گرم وزن و ۸٫۳ میلی متر قطر دارد.تبلت جی پد ال جی دارای پردازشگر ۱٫۷ گیگاهرتزی است و باتری آن ۴۶۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.

چراغ پردازشگر ها در IFA 2013 با هاسول روشن خواهد شد

اینتل مدت پیش بود که از پردازشگر جدید و سرعتی هاسول پرده برداری کرد.این پردازشگر می تواند مصرف برق در لوازم الکترونیکی را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.شرکت های رایانه ای همانند ال جی و سونی و لنوو در این نمایشگاه آخرین محصولات خود را با پردازشگر هاسول به کاربران معرفی خواهند کرد.

گزارش از علیرضا شیرزاد

خبرنگار اورژانس IT


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.