عجیب ترین سارق تهران دستگیر شد+عکس

۰۲خردادماه،

در بررسی بیشتر و دقیق تر در تمامی فیلم‌های ضبط شده از دوربین های امنیتی ماموران به یک نوجوان کوتاه قد و لاغر اندام که در تمامی محدوده سرقت حضور داشت، مشکوک شدند.

ممتازنیوز: سارق نوجوانی که به طور کاملا متفاومتی اقدام به سرقت منازل مسکونی می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی شکایت برخی از شهروندان غرب تهران در خصوص سرقت لوازم با ارزش منازلشان ماموران کلانتری ۱۱۸ ستار خان موظف شدند تا سارق و یا سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

در بررسی‌های اولیه ماموران تخصصی کلانتری متوجه شدند که فرد سارق به طور کاملا حرفه‌ای اقدام به سرقت‌ کرده است.

در بررسی بیشتر و دقیق تر در تمامی فیلم‌های ضبط شده از دوربین های امنیتی ماموران به یک نوجوان کوتاه قد و لاغر اندام که در تمامی محدوده سرقت حضور داشت، مشکوک شدند.

ماموران با چهره نگاری و درآوردن اطلاعات فرد مظنون، وی را در خیابان‌های غرب تهران دستگیر و به مقر انتقال دادند.

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان “سرهنگ امیر حسین رضایی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اعلام کرد: با انتقال متهم به هویت ذبیح ۱۶ ساله ۱۳۰ سانتی متر قد به مقر چندین شاه کلید که ساختنش کار هرکسی نبود در جیب هایش کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در خصوص نحوه سرقت این متهم گفت: طی اعتراف سارق مشخص شد که این نوجوان از لای نرده‌های پنجره و از داخل کانال کولر وارد خانه‌ها شده و با سرقت اشیاء قیمتی توسط شاه کلید درب را از داخل باز کرده و با خونسردی مکان را ترک می‌کند و این سرقت‌ها را معمولا در مجمتع‌های مسکونی انجام می‌دهد.

در نهایت پرونده متهم برای بررسی بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.