عدم اجرای احکام متهمان فساد مالی باعث کاهش کارایی و اثر دستگاه قضایی

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: اجرا نشدن رای صادرشده درباره متهمان فساد مالی بزرگ قطعا اثر منفی در سطح جامعه به جای خواهد گذاشت و باعث کاهش اعتماد مردم به دستگاه قضایی می‌شود.

محمد علی اسفنانی نماینده مردم اصفهان و فریدون‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد تاخیر در اجرای احکام متهمان فساد مالی بزرگ و تاثیر آن بر دستگاه قضایی گفت: وقفه ایجاد شده در اجرای احکام، حاکی از آن است که رای قطعی نشده و اجرای آن امکان پذیر نیست و با قطعی‌شدن رای رسما اعلام خواهد شد اما تاخیر در اعلام رای قطعی قطعا تبعات منفی در سطح جامعه به جا خواهد گذاشت.
 
وی در ادامه با بیان اینکه  عدم اجرای احکام قطعی متهمان فساد مالی  باعث کاهش کارایی و اثربخشی دستگاه قضایی در جامعه خواهد شد، تصریح کرد: اجرا نشدن رای صادرشده قطعا اثر منفی در سطح جامعه به جای خواهد گذاشت و باعث کاهش اعتماد مردم به دستگاه قضایی خواهد شد.
 
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی با اشاره به عدم صدور احکام متهمان پرونده فساد مالی از سوی دادگاه خاطر نشان کرد: عدم صدور حکم متهمان فسادمالی در زمان مقرر نشانگر این است که حکم باید قطعی شود و روند قانونی‌اش را طی کند و به افراد مورد نظر ابلاغ شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.