عدم برخورد با هتاکان دلیل میدان داری آنان در صحنه سیاسی کشور

علی مطهری ظهر پنچ شنبه در حاشیه دیدار با آیت الله جوادی آملی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بیان برخی هتاکی ها از سوی عده ای نسبت به مراجع عظام، یادآور شد: اگر با هتاکان برخورد مناسبی انجام می شد این اتفاقات رخ نمی داد.

وی یادآور شد: بعد از انتخابات سال ۸۸ و به دنبال جریاناتی که اتفاق افتاد، تندروی هایی انجام شد و از طرفی مقامات کشور در مواجهه با این مسائل برخورد مناسبی نشان ندادند و این موضوع باعث شد تا هتاکان میدان بازی پیدا کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در پی این حوادث هتاکان فضا را برای میدان داری در صحنه سیاسی کشور فراهم دیدند، افزود: البته در حال حاضر فضا بهتر شده است.

برخورد با هتاکان فضا را برای اظهار نظر شخصیت ها باز می کند

وی با تاکید بر این که باید باز هم در مقابل هتاکان ایستاد، یادآور شد: باید این کار صورت گیرد تا افراد، شخصیت ها و نخبگان کشور حاضر به اظهار نظر شوند و فرصت بیان نظرات خود را داشته باشند و از ابراز نظرشان خودداری نکنند.

مطهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هدف از سفر اعضای ستاد سی و سومین سالگرد شهادت علامه شهید مرتضی مطهری(ره) به قم و دیدار اعضای این ستاد گفت: هر سال در آستانه برگزاری مراسم سالگرد شهادت علامه شهید مطهری، اعضای ستاد بزرگداشت این مراسم، با مراجع عظام و برخی از شخصیت ها و مقامات کشور ملاقات هایی را دارند.

وی تصریح کرد: در جریان این دیدارها اعضای ستاد، برنامه های خود برای برگزاری مراسم بزرگداشت را خدمت این بزرگان اعلام می کنند و از راهنمایی و رهنمودهای آنان بهره مند می شوند، امسال نیز مثل سال های گذشته این کار انجام شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص مطالب مطرح شده از سوی آیت الله جوادی آملی در این دیدار بیان داشت: در این دیدار اعضای ستاد، برنامه های پیش بینی شده را اعلام و در مقابل آیت الله جوادی آملی نیز نقطه نظرات خود را در مورد برنامه های ستاد مطرح کرد.

وی با اشاره به این که آیت الله جوادی همچنین صحبت هایی در مورد شخصیت شهید مطهری و رمز ماندگاری وی داشت، اظهار داشت: به علاوه وی در مورد اسلامی شدن دانشگاه ها و علم دینی و غیر دینی مطالبی را بیان کردند و معتقد بودند اگر علامه مطهری در این زمان حضور داشتند حتما اقدامی اساسی در این خصوص انجام می دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار علی مطهری و اعضای ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهید، مرتضی مطهری با آیت الله جوادی آملی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیدار با آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله مقتدایی از دیگر برنامه‌های مطهری در قم بود.
 

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.