عدم دخل و تصرف شهرداری در جذب دانشجوی مراکز علمی کاربردی

۲۶ام بهمن ،

14.jpg

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز از تحصیل ۱۶۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی این مرکز خبر داد و گفت: ۶۰ درصد ظرفیت پذیرش این دانشگاه متعلق به کارکنان و پرسنل شهرداری تبریز است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، علی‌رضا سلطانی در جمع خبرنگاران افزود: با این حال سرعت رشد و توسعه این مرکز در تمامی ابعاد، زمینه‌ساز تبدیل آن به موفق‌ترین مرکز آموزش علمی کاربردی شمالغرب شده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در ۱۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی به ارایه خدمات آموزشی به دانشجویان می پردازد، ادامه داد: رشته‌هایی چون امور اداری، شهرسازی و معماری، مهندسی حمل و نقل، ترافیک شهری، حسابداری، فن‌آوری و روابط عمومی در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز وجود دارد.

سلطانی افزود: ۶۰ درصد ظرفیت پذیرش در دوره‌های آموزشی این مرکز متعلق به کارکنان و پرسنل شهرداری تبریز و ۴۰ درصد باقی‌مانده نیز متعلق به ورودی‌های آزاد می‌باشد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز در ادامه افزود: علاوه بر این ۷۶ مدرس برجسته دانشگاهی در این مرکز تدریس می‌کنند که ۱۶ نفر از آن‌ها دارای مدرک دکترا و ۶۰ نفر نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد می‌باشند.

سلطانی گفت: ایجاد رشته‌های تازه در این مرکز در سال ۹۲ جز اهداف ماست، همچنین به دنبال اخذ مجوز ایجاد رشته مهندسی IT در مقطع کارشناسی ارشد در این مرکز هستیم که در صورت موافقت دانشگاه جامع این رشته نیز در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به دوره های ترمی و پودمانی در این مرکز تاکید کرد: هیچ دخل و تصرفی از سوی شهرداری و دیگر مجموعه‌های ناظر یا تابعه آن در جذب دانشجو برای دوره‌های آموزشی این مرکز صورت نمی‌گیرد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز افزود: تمامی پذیرش‌ها از طریق آزمون رسمی و سازمان سنجش صورت می‌گیرد و مدارک اعطایی از طریق این مرکز نیز مورد تأئید وزارت علوم است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.