عدم ورود فراکسیون اصولگرایان به بحث استیضاح شیخ‌الاسلام / وزیر کار نقشی در انتصاب جدید مرتضوی نداشته است

۰۸ام بهمن ،

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان تاکنون به بحث استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ورود نکرده است، گفت: استیضاح شیخ‌الاسلام براساس رعایت عدالت و تقوا نبوده چرا که وی نقشی در انتصاب جدید سعید مرتضوی نداشته است.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با تکذیب ورود فراکسیون اصولگرایان به بحث استیضاح وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی، گفت: فراکسیون اصولگرایان تاکنون به این بحث ورود نکرده است، ضمن اینکه ممکن است این موضوع در جلسه هفته آتی این فراکسیون مطرح شود.
 
وی در ادامه افزود: نمایندگان براساس سوگندی که یاد کرده‌اند باید در انجام هر‌کار، تصمیم و قضاوتی، رعایت امانت، تقوا و عدالت را در نظر داشته باشند، در صورتی‌که در موضوع پیش آمده اعتقادم بر این است که استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی براساس رعایت عدالت ، تقوا و امانت نبوده، چرا که وی نقشی در انتصاب جدید سعید مرتضوی نداشته است.
 
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: انتصاب جدید سعید مرتضوی از سوی مجموعه دولت و یا شخص رئیس‌جمهور بوده، بنابراین ما نمی‌توانیم شیخ‌الاسلام را به جهت اینکه مافوق وی تصمیمی را گرفته است استیضاح کنیم، چرا که این موضوع مصداق این ضرب‌المثل است که ” گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری”،‌ بنابراین براین اساس مسئولیتی متوجه وزیر مربوطه نیست.
 
حاجی‌دلیگانی در خاتمه خاطر نشان کرد: ضمن اینکه به نظر می‌رسد در شرایط فعلی که چند ماهی تا پایان کار دولت باقی نمانده و با توجه به شرایطی که استکبار‌جهانی برای کشورما به وجود آورده، ضرورت همدلی و همگرایی بیشتر از قبل احساس می‌شود، لذا به اعتقاد بنده این استیضاح در این شرایط به نفع  کشور نخواهد بود.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.