عدم وصول طلب شهرداری از صداو سیما مانع حضور «تصویر شهر» در جشنواره فجر شد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

مدیرعامل تصویر شهر:

سینماپرس-گروه سینما/ مدیرعامل تصویر شهر گفت: کسری بودجه مانع حضور تصویر شهر در جشنواره سی و یکم فیلم فجر شد.

هادی منبتی؛ مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: این موسسسه وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران همانند سال های پیش برنامه ریزی لازم برای تولید فیلم سینمایی و حضور آن در جشنواره سی و یکم فیلم فجر را انجام داده و در انتظار تأمین بودجه بود.

وی تصریح نمود: متاسفانه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، از ابتدای سال جاری با کسری بودجه مواجه بوده و همین مسئله سبب شد تا تولید آثار سینمایی به تعویق افتد، اما مسئله کسری بودجه در نیمه دوم سال جاری همچنان ادامه داشته و موسسه تصویر شهر نمی تواند حتی در تولید شراکتی بعضی از فیلم ها ورود پیدا کند.

وی ابراز داشت: در ابتدا، قول داده بودند که اگر طلب سازمان از صدا و سیما وصول شود، بودجه لازم برای تولید فیلم و حضور در جشنواره سی و یکم وجود خواهد داشت. اما متاسفانه صدا و سیما نیز با مشکل بودجه مواجه بوده و نمی تواند بها لازم را پرداخت کند.

منبتی در پایان ابراز داشت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، تنها کار مشارکتی که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد داشت، فیلم «ابرهای ارغوانی» به کارگردانی سیامک شایقی است.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۰۳


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.