مردم در انتخابات به فرد مورد حمایت صدا وسیما اقبال بسیاری نخواهند داشت

۱۴اردیبهشت،

21254.jpg

یک نماینده مجلس گفت: سازمان صداو سیما یک سازمان ملی است که به هیچ طیف خاصی تعلق ندارد و نباید داشته باشد. طبیعتا مهمترین کاری که این سازمان می‌تواند در عرصه انتخابات پیش‌رو انجام دهد دعوت گسترده مردم به مشارکت در پای صندوق‌های رای است.

جمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: صداو سیما باید دعوت گسترده‌ از مردم برای مشارکت در پای صندوق‌های رای را در اولویت خود قرار دهد. مشارکت با هر نتیجه‌ای باشد برای نظام یک پیروزی محسوب می‌شود و نمادی از مردم‌سالاری دینی در کشور است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: صدا و سیما باید مبتنی بر چارچوب‌های ارزشی نظام و دیدگاه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به تبیین شاخص‌های اشخاص یا فرد قابل قبول و قابل انتظار در تراز جمهوری اسلامی بپردازد و شاخص‌های یک رییس جمهور موفق را برای مردم نمایان کند.

جعفرپور تاکید کرد: دعوت گسترده و آوردن مردم به پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری، محور اول فعالیت‌های صدا و سیما و محور دوم آن تبیین و توضیح شاخص‌های یک رییس جمهور برای اداره کشور در شرایط فعلی با توجه به تحریم‌ها، محاصره‌ها و دشمنی‌هایی است که داریم.

وی اضافه کرد: دعوت صداو سیما از مردم نباید به صورت دعوت به رای دادن به کاندیدای خاصی باشد بلکه باید ویژگی‌ها و معیارهای یک رییس‌جمهور منتخب را تبیین کند و انتخاب به عهده خود مردم است که تشخیص دهند در روز ۲۴ خرداد به چه کسی رای دهند.

وی دربارهٔ عملکرد فراجناحی صدا و سیما و جانب‌داری نکردن از یک کاندیدای خاص گفت: داور مردم می باشند و اگر احساس کنند صدا و سیما جانب‌داری می‌کند، به فردی که به طور مثال صداو سیما مدافعش است اقبال بسیاری نخواهد داشت یعنی مردم هوشمند‌تر از این می باشند که تحت تاثیر تبلیغات خاصی که از سوی سازمان صدا و سیما و چه ازسوی مراجع و رسانه‌های دیگر انجام می‌شود، قرار گیرند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.