عرضه تلویزیونهای جدید ال جی + مشخصات

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مجموعه جدید تلویزیون‌های ۲۰۲۴ خود را در کره معرفی کرد و از ۶۸ مدل جدید شامل تلویزیون‌های Ultra HD در ابعاد متنوع ۴۹ تا ۱۰۵ اینچ، بزرگترین مجموعه تا به امروز، پرده‌برداری کرد.

در میان این مدل‌های جدید، تلویزیون حیرت‌انگیز ۱۰۵ اینچ منحنی Ultra HD و مدل‌های کوچکتر ۶۵، ۵۵ و ۴۹ اینچ منحنی ۴K نیز دیده می‌شود. ال‌جی، به عنوان اولین سازنده تلویزیون ۸۴ اینچ Ultra HD در دنیا در سال ۲۰۱۲، به طور مداوم در تولید دستگاه‌های OLED و Ultra HD اولین در بازار دنیاست. چیزی که در سال ۲۰۲۴ جدید است پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی است که اولین بار در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی، در اوایل ژانویه امسال، پرده‌برداری شد. این شرکت انتظار دارد webOS استاندارد جدیدی در بازار تلویزیون هوشمند برای باز بودن و راحتی استفاده باشد.

هیون-هویی ها، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، گفت: «ما بی‌نهایت مطمئن هستیم که مدل‌های تلویزیون Ultra HD و OLED که شاهکاری هنری محسوب می‌شوند، الگوی جدید امسال باشند. ما خوش‌بین هستیم که با قدرت رقابتی قوی ما در زمینه فناوری نمایشگرشامل Ultra IPS و Cinema 3D و سادگی بی‌بدیل پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS در سال ۲۰۲۴ ، ال‌جی برند برتر در صنعت تلویزیون خواهد بود.»

طلایه‌دار عصر Ultra HD

تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی از پنل In-Plane Switching (IPS) برخوردار است که دقت رنگ استثنایی و کیفیت همیشه عالی تصویر را با کمترین میزان اعوجاج رنگ از هر نقطه نشستن ارائه می‌دهد. موتور Ultra HD Engine Pro ال‌جی قدرت پردازشی که برای رسیدن به وضوح ۴K (2160×۳۸۴۰) لازم است را مهیا می‌کند و یک چیپ اختصاصی هم‌راستا با این موتور کار می‌کند تا هر اثر منفی بصری را از بین ببرد. دستگاه‌های جدید Ultra HD ال‌جی توانایی ارتقای کیفیت (upscale) محتوای HD استاندارد و Full HD را به نزدیک کیفیت ۴K دارد.

فناوری پیشگام سینما سه‌بعدی ال‌جی حیرت‌انگیزترین تجربه مشاهده در صنعت را میسر می‌کند و تأثیر سه‌بعدی واقعی‌تری تولید می‌کند که کمترین میزان پرش را در وضوح ۴K دارد. در دستگاه‌های بزرگتر Ultra HD ال‌جی، این تأثیر بیشتر شگفت‌انگیز و خیره‌کننده است و قابلیت منحصربه‌فرد کنترل سه‌بعدی امکان تطبیق درجه سه‌بعدی را با فشار یک دکمه فراهم می‌کند. همه مدل‌های Ultra HD از تلویزیون‌های ۲۰۲۴ ال‌جی با موتور پیشرفته مبدل سه‌بعدی تجهیز شده‌اند و مناسب زمان‌هایی هستند که دوبعدی کافی نیست.

ال‌جی، برای اطمینان از اینکه مدل‌های جدیدش از نظر صدا هم بهترین هستند، به هارمان کاردون (Harman Kardon)، یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها در صنعت صدا، پیوسته است. سیستم جدید اولترا ساراند (Ultra Surround) ال‌جی در ترکیب با مهارت و تخصص هارمان کاردون، بیننده را با صدایی که تاکنون اینقدر واقعی نبوده است بیشتر در رخدادهای روی صفحه غرق می‌کند.

گسترش دسترسی به محتوای ۴K به عنوان جزیی از اولویت‌های ال‌جی، به عنوان پیشگام صنعت، ادامه دارد. این شرکت با چندین تأمین‌کننده جهانی محتوا مانند FOX و Netflix مشارکت می‌کند تا از نزدیک با پخش‌کننده‌های زمینی، کابلی و ماهواره‌ای کار کند تا محتوای بیشتری با کیفیت ۴K تولید کند.

پیشگامی مستمر در تلویزیون‌های OLED

مجموعه جامع تلویزیون‌های ۷۷، ۶۵ و ۵۵ اینچ OLED پیشگامی ال‌جی در بخشی که انتظار می‌رود بزرگترین رشد را در صنعت تلویزیون داشته باشد را تحکیم می‌کند. ال‌جی همچنان به بهبود کیفیت و تنوع مدل‌های OLED ادامه می‌دهد و قابلیت‌های تولید جهانی‌اش را توسعه می‌بخشد. برای به ارمغان آوردن مزایای فناوری تلویزیون‌های OLED به بسیاری از مشتریان، ال‌جی مدل‌های Full HD و ۴K Ultra HD را نیز معرفی کرده است.

 افزودن مزایایی مانند eGallery رنگ‌های غنی‌تر و امکانات زنده‌تری در تلویزیون‌های OLED را نشان می‌دهد. eGallery بیش از ۱۵۰ اثر از محتوایی که روح شما را تازه می‌کند را نمایش می‌دهد. این آثار شامل نقاشی‌های برخی از مشهورترین هنرمندان جهان، مناظر طبیعی دل‌انگیز همراه با ملودی‌هایی زیبا است که هر اتاق نشیمنی را به یک گالری هنر اختصاصی مبدل می‌کند.

امکانات جدید برای راحتی بیشتر کاربر

همان طور که در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی در ماه ژانویه اعلام شد، پلت‌فرم ساده webOS در بیش از نیمی از محصولات تلویزیون شامل، تلویزیون‌های Ultra HD، OLED و تلویزیون‌های هوشمند سینماسه‌بعدی در همین سال به کار می‌رود. راحتی استفاده از این پلت‌فرم جست‌وجوی محتوا و مشاهده، اتصال به دستگاه‌های دیگر و حتی روند اولیه نصب را فوق‌العاده راحت می‌کند. اولین بار که کاربر تلویزیون هوشمند webOS را روشن می‌کند یک شخصیت انیمیشنی و دعوت‌کننده به نام BeanBird روی صفحه ظاهر می‌شود تا به شما کمک کند متصل شوید و با کاربر در طی روند نصب همراه می‌شود. این پلت‌فرم جدید و باز تولید برنامه‌های کاربردی را برای برنامه‌نویسان بسیار آسان می‌کند و سازگاری تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با دیگر محصولات را افزایش می‌دهد.

امکانات جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی، این شرکت را به نگرش “تلویزیون به عنوان مرکز سرگرمی در هر اتاق نشیمنی” نزدیک‌تر می‌کند. قابلیت Healing Mode از صدادرمانی برای بهبود تندرستی به چهار شیوه مختلف استفاده می‌کند: خواب عمیق، افزایش قدرت ذهن، تسکین استرس و جوان‌سازی. حالت Sports Mode توصیف رنگ را تنظیم می‌کند تا صدای ساراند را بهینه کند و فناوری Clear Voice (صدای واضح) ال‌جی را به کار می‌برد تا هر اتاق نشیمنی را به یک استادیوم ورزشی شلوغ و پرهیجان تبدیل کند.

تلویزیون‌های Ultra HD، OLED و Cinema 3D هوشمند، بعد از عرضه در کره، در بازارهای اصلی از اواخر همین ماه عرضه خواهند شد. قیمت‌ها و جزییات بیشتر به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.