عرضه ۱۰ درصد محصولات ایران خودرو به صورت سفارشی

به گزارش دنیای خودرو ، محسن پورسعیدی مدیر عامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو “آپکو” گفت :
سیستم رهیاب خودرو افزون بر کارکردهای اصلی شامل تشخیص موقعیت مکانی و هدایت بهینه کاربر از لحاظ زمان و مسافت باقی مانده تا مقصد، با داشتن چهار گیگابایت حافظه داخلی امکاناتی از قبیل ارتباط با بلوتوث و پخش فایل های صوتی و تصویری برای راننده و همراهان را فراهم می‌کند.

این گزارش حاکی است، رهیاب چند منظوره یا “مولتی رهیاب” آپکو با داشتن اطلاعات کامل ۱۶۰ شهر و جاده‌های بین شهری، کامل‌ترین پوشش جغرافیایی نقشه‌های موجود ناوبری ایران را داراست.

بنا بر این گزارش، آپکو دارای ۸۰ نمایندگی مجاز در سراسر ایران است و بر اساس برنامه، تا پایان امسال تعداد نمایندگی های مجاز این شرکت به ۱۵۰ افزایش خواهد یافت.

وی کیفیت ارائه خدمات، میزان رضایتمندی مشتریان و حجم فروش بر اساس برنامه را مبنای اصلی ارزیابی و رتبه بندی نمایندگی های آپکو دانست و گفت: رشد کمی و کیفی نمایندگی های مجاز، از موارد مهم در چشم انداز پنج ساله ایران خودرو و حرکت در مسیر طراحی، تامین، تولید، فروش و خدمات پس از فروش در حوزه خودروها و قطعات سفارشی، از ماموریت های این شرکت است.

مدیر عامل آپکو تصریح کرد: براساس چشم انداز پنج سال آینده، ۱۰ درصد از محصولات ایران خودرو به صورت سفارشی عرضه می شود و این این شرکت ۳۰ درصد بازار قطعات سفارشی خودرو را هدف گذاری کرده است .

منبع : ایکوپرس


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.