عرضه پنج محصول سفارشی شده آپکو

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۱ (۶)

عرضه پنج محصول سفارشی شده آپکو

شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو)، همزمان با آغاز به کاریازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نیرو محرکه شیراز اقدام به عرضه محصولات جدید خود کرد.

به گزارش «عصرخودرو» آپکو در غرفه‌ای به مساحت حدود ۱۰۰ متر مربع اقدام به عرضه بیش از ۳۰ نمونه قطعات و تجهیزات سفارشی نظیر کروز کنترل، رهیاب، آینه تاشو، پاور ویندوز، پخش دی وی دی، دوربین دنده عقب، کیت موبایل هندزفری ،سانروف، دزدگیر،سامانه افزایش قدرت موتور خودرو،آینه برقی و …  کرد.

همچنین در این نمایشگاه ۵ خودرو کاملا تجهیز شده  بشرح ذیل به نمایش در می آید:

 پژو ۲۰۶: این خودرو به رنگ سفید با تجهیزاتی مثل سامانه افزایش قدرت موتور، رینگ و لاستیک اسپرت، تودوزی چرم، کیت بهبود دهنده عملکرد موتور(شامل شمع، کوئیک شیفتر و فیلتر هوای اسپرت)، پخش دی وی دی تصویری، پایه باربند و بال عقب عرضه شده است.

سوزوکی: این خودرو دارای تجهیزاتی مثل تودوزی چرم،فلاپ جلو،قطعات دکوراتیو،گارد عقب،رکاب بغل،سیستم پخش،دوربین دنده عقب مجهز و به رنگ سفید عرضه شده است.

پژو۲۰۷آی:این خودرو به رنگ قرمز در نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده این خودرو با تجهیزات جانبی مثل دی وی دی بهمراه GPS ،تودوزی چرم،قطعات دکوراتیو،سانروف (سقف شیشه ای)،بال عقب و … عرضه شده است.

رانا:محصول جدید ایران خودرو برای اولین بار بصورت آپشن شده در این نمایشگاه به معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است روی این خودروی گیلاسی رنگ قطعاتی مثل سانروف ،تودوزی چرم ،رینگ اسپرت و قطعات دکوراتیو نصب شده است.

سمند ال ایکس:این خودرو به رنگ آبی کبود با قطعاتی مثل کروز کنترل،آینه تاشوی برقی،سیستم بالابراتوماتیک و …تجهیز شده است.

همچنین در کنار فروش نقدی و پیش فروش قطعاتی که آپکو برای عرضه در نمایشگاه نظر گرفته،  آپکو اقدام به عرضه محصولات خود با بسته بندی ویژه می کند.

این بسته بندی ها ضمن این که به هولوگرام مجهز خواهند شد، بسته به نوع قطعه در اندازه های مختلف عرضه می شود.

گفتنی است این نمایشگاه برای بازدید عموم از ۲۳ تا ۲۶ خردادماه ماه در محل نمایشگاههای بین المللی شیراز برقرار است.

 

سه شنبه ۲۳ خرداد   ۱۸:۱۷


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.