عزم جدی دولت برای خانه‌دار شدن مردم

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دولت برای حل مهمترین دغدغه مردم که همان تامین مسکن است عزم جدی دارد و سعی می‌کنیم مردم نه تنها یک سرپناه بلکه یک مسکن با تمامی امکانات داشته باشند.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) پژمان – معاون وزیر راه و شهرسازی – در مراسم افتتاح ۱۲ هزار و ۸۸۸ واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه اظهار کرد: دولت تازه تا به امروز در بحث مسکن مهر ورود پیدا نکرده بود اما با آغاز بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور سعی خواهد کرد مراسم افتتاح تنها تشریفاتی نباشد و به مشکلات پروژه‌ها در همان مکان رسیدگی کند.

وی انجام پروژه‌های بزرگ را با مشکلاتی همراه دانست و افزود: بسیاری از مشکلات در زمان بهره‌برداری مشخص می‌شوند که مردم باید در جهت حل این مشکلات قدری صبوری کنند تا دستگاه‌ها بتوانند به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط امروز کشور و مشکلات اقتصادی مردم، خاطر نشان کرد: تنها با تلاش و تحمل سختی‌ها و همکاری دولت و مردم می‌توان این مشکلات را پشت سر گذاشت.

به گفته پژمان علیرغم مسائل و مشکلات، در حال حاضر دستگاه‌های دولتی بیش از قبل اتحاد دارند و سعی می‌کنند مسائل و مشکلات مردم را در اولویت خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: علیرغم تمامی کمبودها سعی خواهیم کرد تمام پروژه‌های مسکن مهر را تکمیل و کمبودها را حل کنیم و پروژه‌هایی را که تا امروز از برنامه عقب مانده‌اند سرعت بخشیم.

پژمان ابراز امیدواری کرد با همکاری بیش از پیش مردم و دولت روزهای گشایش و راحتی در انتظار کشور باشد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.