عصر سوم خرداد؛ قرعه کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدها

۰۲خردادماه،

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در رسانه ملی آغاز می‌شود.

دبیر ستاد انتخاباتی رسانه ملی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در این باره افزود: در این مراسم، جدول وزنی تنظیم شده برنامه‌های تبلیغاتی با حضور نامزدها یا نمایندگانشان به قرعه گذاشته و زمان‌های پخش آن تعیین می گردد.

مجید دانشور گفت: هشت فرصت یکسان در شبکه های سیما و هشت فرصت برابر در شبکه های رادیویی برای نامزدهای ریاست جمهوری تعیین شده است که زمان پخش آن به قید قرعه مشخص و پخش آن از فردا آغاز می‌شود.

وی همچنین گفت: برای هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری ۳۶۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی اختصاصی در شبکه های سیما در نظر گرفته شده است که با تکرار ، به ۴۲۰ دقیقه افزایش می یابد .

دانشور، زمان در نظرگرفته شده برای پخش برنامه های تبلیغاتی اختصاص نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه های رادیویی را نیز در مجموع ۲۱۶ دقیقه دانست که با تکرار به ۲۴۶ دقیقه افزایش می‌یابد.

وی گفت: فرصت مناظره ها نیز که به صورت جمعی و میزگردی برگزار می گردد برای نامزدهای ریاست جمهوری در سه نوبت ، ۲۱۰ دقیقه و در مجموع ۶۳۰ دقیقه است که این مناظره ها نیز در شبکه های مختلف صدا و سیما تکرار می گردد.
دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی همچنین گفت: باتوجه به این که پخش برنامه های مناظره ای و گفتگو محور از هفته دوم تبلیغات انتخابات آغاز می گردد ، نام مجریان این برنامه ها متعاقبا اعلام می گردد.

مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری با حضور رئیس رسانه ملی و اعضای کمیسیون بررسی تبیلغات انتخابات شامل نماینده دادستان کل کشور ، نماینده وزیر کشور ، دبیر هیات اجرایی مرکزی انتخابات ، نماینده شورای نگهبان ، نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما و شماری از مقامات کشوری برگزار می گردد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.