عضو هیات رییسه مجلس:همه ابهامات درخصوص سوال از رییس‌جمهور را به صورت مستند رفع نمودیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

22-28.jpg

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «سوال از رییس‌جمهور به قوت خود باقی است»، گفت که هیات رییسه منتظر تعیین وقت حضور رییس‌جمهور در مجلس برای برگزاری جلسه در این زمینه است.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار نمود: رییس‌جمهور بر اساس یک ماه مهلت قانونی که در آیین‌نامه داخلی مجلس پیش‌بینی شده، از ۱۰ آبان تا ۱۴ آذر فرصت دارد پاسخگو باشد. البته هنوز هیچ پاسخی از دفتر رییس‌جمهور به مجلس واصل نشده است، منتظریم ایشان وقت دقیق را اعلام نمایند تا مقدمات انجام مراسم سوال را فراهم کنیم.

وی هم‌چنین با اشاره به انتقادات بعضی نمایندگان به هیات رییسه در خصوص روند قرائت سوال در صحن علنی مجلس، تصریح نمود: با صحبت‌هایی که با دوستان داشتیم همه ابهامات را به صورت مستند رفع نمودیم.

وی یادآور شد: بر اساس ادله موجود، مشخص شد کسانی که به ما مراجعه نمودند انصراف خود را از سول به ما تحویل ندادند یا به کسان دیگری تحویل دادند؛ بنابراین فعلا سوال با ۷۷ امضا به قوت خود باقی است، ابهامات رفع شده و کسانی که به ما مراجعه نمودند متقاعد شدند که امضاها در موعد قانونی پس گرفته نشده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.