عضو کمیسیون امنیت ملی: هیچکس به سبب مذهبش در زندان نیست

۳۰م دیماه ،

یک عضو کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بازدید روز قبل اعضای این کمیته از زندان اوین و اظهارات خود مبنی بر تفکیک بعضی از زندانیان گفت: آنچه که در مورد نگهداری زندانیان در زندان اوین مورد بحث قرار گرفت به معنی این نیست که این اشخاص به سبب مذهبشان به زندان افتاده‌اند.

صفر نعیمی‌رز اظهار کرد: محکومان اهل شیعه، سنت و بهایی با هر عقیده‌ای در واقع کسانی می باشند که جرایم اجتماعی و امنیتی مرتکب شده‌اند یا اقدامات جاسوسی انجام داده‌اند، نه اینکه آنها به واسطه مذهب و عقیده‌شان به زندان افتاده باشند.

وی افزود: وقتی ما به بند نسوان زندان اوین مراجعه کردیم، پرسیدیم که چه کسانی در این بند نگهداری می‌شوند که گفتند زندانیان این بند مجرمانی از بهاییت، منافقان، فتنه و مشارکتی می باشند که به سبب ارتکاب جرم، مطابق قوانین کشور محاکمه و زندانی شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کسی صرفا به سبب داشتن عقیده‌ای خاص زندانی نمی‌شود، افزود: ممکن است کسانی جاسوسی کرده باشند و یا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تبانی کرده و با دولت‌های متخاصم علیه مملکت تبانی و اجتماع کرده باشند.

نعیمی‌رز با اشاره به تفکیک زندانیان از زندان اوین و دیگر زندان‌های شهر تهران، گفت که این تفکیک به سبب رعایت حال اشخاص بوده است.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.