عظیمی‌نژاد برای ˝خوابزده‌ها˝ موسیقی می‌سازد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی متن فیلم سینمایی ˝خواب‌زده‌ها˝ توسط آریا عظیمی نژاد ساخته می‌شود.

آریاعظیمی نژاد آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: اخیرا همکاری با فیلم سینمایی «خوابزده ها» را در جایگاه آهنگسازبه عهده گرفته ام که کارگردانی آن را فریدون جیرانی به عهده دارد.
این آهنگساز درادامه گفت: این فیلم به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد است و از آنجایی که فضای کمدی دارد، موسیقی آن با موسیقی دیگر فیلم هایی که تا کنون ساخته ام متفاوت است . بنابراین باید با تجربیاتی که دارم موسیقی پخته تری را برای آن لحاظ کنم. بسیار از دوستان آهنگساز و همین طور تهیه کنندها و دوستان سینمایی و … فکر می کنند حالا چون یک فیلم با فضای کمدی ساخته اند مهم نیست چه موسیقی ای قرار است بر روی آن کار شود و بر روی ان یک موسیقی دم دستی هم که بگذارند اشکالی ندارد. اما به نظر من این طور نیست و اتفاقا برعکس است.
وی افزود: به اعتقاد من اینگونه کارها موسیقی قوی تر و در عین حال پخته تری می خواهند و نمی شود هر موسیقی دم دستی و سخیفی را به نام سینمای کمدی به خورد مردم داد. در خصوص موسیقی صحبت دیگری نمی‌توانم بکنم تا اینکه فیلم به اکران درآید.
عظیمی نژاد ادامه داد: تمامی موسیقی آن اعم از تیتراژهای اول و پایانی و موسیقی متن را من به عهده دارم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم برای اینکه خواننده ای برای آن داشته باشیم با نه. ممکن است این اتفاق بیافتد و برای تیتراژها از صدای خواننده استفاده کنم.

این آهنگساز هم اکنون موسیقی سریال محبوب مردم با عنوان «دودکش» را از شبکه یک به کارگردانی محمدجسین لطیفی روی آنتن شبکه یک دارد.
در فیلم سینمایی «خوابزده ها» که پیش از این «زندگی دوگانه فیروز» نام داشت، بازیگرانی همچون بازی اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، شقایق فراهانی، ساره بیات، ملیکا شریفی نیا، رویا میر علمی، حسن تسعیری، پروین ملکی، شهربانو موسوی ایفای نقش کرده‌اند.

 پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.