عقب نشینی قیمتها در بازار ارز و سکه/مچ رشوه گیرهای نفتی گرفته می شود/آغاز طرح ضیافت از ۱۰ صبح

بازار مالی – علی کفاشیان، رییس فعلی فدراسیون فوتبال و مدیر ارزی اسبق بانک مرکزی، با انتقاد از مدیریت بازار ارز، از دلایل رشد قیمت دلار می گوید و نسبت به ریسک این بازار هشدار می دهد.

بازرگانی – نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ویژه طرح ضیافت از فردا تا پایان روز ششم مرداد درشهر تهران در سه منطقه مصلی امام خمینی(ره)، فرهنگسرای خاوران و تهرانپارس برگزار می شود.

بازار مالی – با وجود تعطیلی آخر هفته بازارهای جهانی و برقراری ثبات قیمتها، در بازار داخلی ارز و سکه، نرخ ها سیر نزولی دارد.

انرژی – رستم قاسمی، وزیر نفت، در احکامی جداگانه، مسئول، دبیر و اعضای کارگروه آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه در وزارت نفت را منصوب کرد.

جهان – اولین هتل جهان که به تعادل انرژی دست یافته ،به عبارتی دیگر، در این هتل، به میزان مصرفش انرژی تولید می شود.

جهان – طبق گزارش جهانی سال ۲۰۱۲ ،سوئیس، سوئد و سنگاپور در رتبۀ اول تا سوم کشورهای مبتکر و نوآور قرار دارند.

اقتصاد کلان – رئیس اتاق ایران گفت: «در این شرایط، برای مقابله با دو شاخصه بیکاری و گرانی در اقتصاد که برای عموم مردم جامعه ملموس است، راهی جز افزایش سرمایه‌گذاری‌ها و استفاده مطلوب‌تر از سرمایه‌گذاری‌های موجود نداریم.»

انرژی – مشکلات مالی حل شد تا شاید ۶ فاز باقیمانده پارس جنوبی هر چه زودتر وارد مدار بهره برداری شوند تا شاید دیگر نشنویم که منابع ملی به جیب قطری ها می رود.

جهان – در حالی که بسیاری از شرکتهای نفتی، آمار و ارقام خوبی را ارائه می دهند، اما پالایشگاهها در اروپا در وضعیت بدی به سر می برند.

جهان – رئیس جمهور فرانسه در روز جشن ملی این کشور در مصاحبه ای، تصمیم شرکت اتومبیل سازی پژو برای حذف ۸ هزار فرصت شغلی را محکوم کرد.

بازار مالی – در میان سه ارز معتبر دلار،یورو و پوند، تنها پوند شاهد افزایش قیمت بود.

بازرگانی – واکنش کاربران خبرآنلاین به عکس مرغ که این روزها از مرز ۷ هزار تومان قیمت آن گذشته است.

انرژی – افزایش مصرف آب وبرق در پی افزایش شدت گرما در روزهای اخیر هشدارهایی به همراه دارد و آنهم مدیریت مصرف برای جلوگیری از قطع آب و برق در کشور است.

بازار مالی – قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز گذشته ۱۷ دلار و ۲۰ سنت افزایش یافت.


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.