گزارش یک هفته ای از بازار ارزو سکه

۲۸ آبان ،

نوسان قیمت طلا در بازارهای جهانی

بینا- در هفته پیش با کاهش قیمتها در بازار طلا و ارز، بازار سکه از افت قیمتها دور نماند و با ریزش ۷۰ هزار تومانی سکه بهار آزادی هفته را سپری کرد.
به گزارش تفسیریممتازنیوز، در هفته پیش قیمتها در بازار سکه با نوسانی که به کاهش منجر شد، در تبعیت از روند بازار طلا و ارز هر قطعه سکه بهار آزادی را از ۱ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان به ۱ میلیون و ۱۶۳ هزار تومان رساند یعنی کاهشی در حدود ۷۰ هزار تومان.
بنابراین گزارش تفسیری، در روز شنبه بازار سکه با رشد طلا، قیمتها را بالا برد و سکه بهار آزادی با افزایش ۱۵ هزار تومانی در طرح قدیم و امامی، به بهای ۱ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان و ۱ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان به فروش رسید و این در حالی است که بهای دلار در این روز ثابت ماند .
هر نیم و ربع سکه با بهای ۶۱۵ و ۳۱۱ هزار تومان و سکه ۱ گرمی با نرخ ۱۷۸ هزار تومان در بازار فروخته شدند.
این گزارش تفسیری می افزاید، از روز یکشنبه نوسان روبه پایین سکه ها آغاز شد و سکه طرح قدیم و امامی در این روز به ۱ میلیون و ۲۱۵ و ۱ میلیون و ۲۲۱ هزار تومان رسیدند. نیم سکه و ربع هم ۵ و ۳ هزار تومان و سکه ۱ گرمی، ۱ هزار تومان کاهش یافتند.
بر پایه این گزارش تفسیری، در روز دوشنبه افت دلار در کنار کاهش بهای طلا به ریزش قیمتها در بازار سکه تا سطح ۱ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان در طرح قدیم و ۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان در طرح امامی انجامید.
در این روز سکه های نیم و ربع با بهای ۶۰۵ و ۳۰۵ هزار تومان و سکه ۱ گرمی با نرخ ۱۷۵ هزار تومان به فروش رسیدند.
بر اساس این گزارش تفسیری، در روز سه شنبه قیمت سکه طرح قدیم و امامی با کاهش بیشتر بهای طلا و ارز، و با سقوط ۴۷ و ۵۰ هزار تومانی به ۱ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان و ۱ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید. نیم سکه نیز تا ۵۸۰ هزار تومان و ربع تا ۲۹۱ هزار تومان پایین آمدند.
سکه ۱ گرمی در همین روز با قیمت ۱۶۸ هزار تومان معامله شد.
شایان ذکر است، در روز چهار شنبه قیمتها تا حدودی رشد یافت و سکه طرح قدیم و امامی، ۱ میلیون و ۱۶۳ هزار تومان و ۱ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.
در این روز نیم سکه ۴ هزار تومان و ربع و سکه ۱گرمی هر کدام ۲ هزار تومان افزایش یافتند.
گفتنی است، سکه ها در روز پنج شنبه با تغییرجزیی، یعنی کاهش ۱ هزار تومانی نسبت به روز پیش، هفته پیش را به پایان رساندند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.