عقیلی: سال آینده هم در قطر بازی می‌کنم/ برای نیامدن به ایران دلایل محکمی دارم

به گزارش خبرآنلاین؛ او در حالی چنین تصمیمی گرفته که شایعاتی در خصوص بازگشتش به ایران مطرح شد ولی حالا عقیلی می‌خواهد یک فصل دیگر بازی کردن در لیگ قطر را تجربه کند. او در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار خبرآنلاین انجام داد که حرف‌هایش را می‌خوانید.

مثل اینکه مصدوم شدی؟

بله. در آخرین دیدار العربی از ناحیه عضلات ران مصدم شدم و دیگر نتوانستم ادامه دهم. با این حال این مصدومیتم چندان جدی نیست و خیلی زود برمی‌گردم.

بالاخره تصمیم گرفتی که در قطر بمانی یا به ایران برگردی؟

من به احتمال زیاد یک فصل دیگر در فوتبال قطر می‌مانم.

به نتیجه قطعی رسیدی؟

بله. من با همان افرادی که برای آمدن به لیگ قطر با آنها مشورت کردم، دوباره صحبت‌هایی انجام دادم و بهتر است که یک سال دیگر هم در لیگ قطر بمانم.

خیلی‌ها معتقدند به خاطر مسائل مالی در قطر هستی. آیا این موضوع صحت دارد؟

خیر. دلیل ماندن من در قطر مسائل مالی نیست و هر وقت با تیم‌ام قرارداد بستم در مورد دلایل ماندنم صحبت خواهم کرد. من برای نیامدن به ایران دلایل محکمی دارم که بعدا در موردش صحبت می‌کنم. واقعا دوست داشتم به ایران بیایم ولی حرف‌هایم را تا چند وقت دیگر می‌زنم.

قرار است در العربی بمانی یا جدا شوی؟

من از لیگ امارات هم پیشنهاد دارم ولی بعید می‌دانم به این کشور بروم چون تیمی که به من پیشنهاد داده برای شهر دبی نیست. من به احتمال زیاد در قطر می‌مانم.

بازی کردن در تیم ضعیفی مثل العربی تو را اذیت نمی‌کند؟

باید یک چیزی را بگویم. در کشور قطر رئیس ۴ باشگاه معروف اینجا یعنی لخویا، السد، الریان و الجیش ۴ پسر امیر قطر هستند. آنها به علاوه الغرافه پولدارترین تیم‌های قطر هستند و بقیه تیم‌های قطری فقط دست و پا می‌زنند. به عنوان مثال مدتی پیش تیم فوتبال الجیش یک بازی داشت و هیچ فرقی نمی‌کرد که در رده دوم قرار بگیرد یا سوم ولی رئیس این باشگاه برای آن بازی مبلغ ۱۲۰هزار ریال قطری برای هر بازیکن پاداش تعیین کرد. این مبلغ به پول ایران ۶۰ میلیون تومان می‌شود. باشگاه‌هایی مثل الجیش و لخویا در هر سال حدود ۲۵۰ هزار دلار به غیر از پاداش قهرمانی، به بازیکنانش پاداش می‌دهند و مبلغ قرارداد هم  جدا است.

خودت از این ۵ تیم پولدار پیشنهاد نداری؟

اکثر این تیم‌ها مدافعان خارجی دارند و می‌دانم که نیازی به دفاع ندارند. من از آنها پیشنهادی ندارم ولی از یکی دو تیم دیگر پیشنهاد دارم. حالا همه چیز را بررسی خواهم کرد تا تصمیم نهایی را بگیرم.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.