علائم حیاتی کودک خود را ثبت کنید

اردیبهشت ۱۴۰۳

جوراب های هوشمند علائم حیاتی نوزاد را از طریق کف پای او نمایش می دهند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران جوراب هوشمند می تواند شما را از سلامتی نوزادتان آگاه سازد این یک رویا نیست می توانید از جوراب جفد نشان استفاده کنید.

سنسورهایی که به این جوراب متصل است علائم حیاتی نوزاد را از طریق کف پای او به نرم افزارهای گوشی های هوشمند انتقال می دهند.

والدین می توانند از طریق این دستگاه درجه حرارت بدن نوزاد، ضربان قلب، میزان اکسیژن ،خون ،چگونگی خواب نوزاد را با یک نگاه دریابند. این دستگاه والدین را از غلت زدن نوزادشان نیز آگاه می سازد.

این وسیله عمدتا یک ابزار نظارتی تلقی می شود و هدف آن کمک به والدین برای خطرات بالقوه ای است که نوزاد را تهدید می کند از این طریق پدر و مادر می توانند اقدامات پیشگیرانه برای سلامتی نوزاد خود انجام دهند.

از این رو پزشکان توصیه می کنند: نوزادان همواره به پشت بخوابند و هرگز بر روی شکم دراز نکشند.

تولید کنندگان این محصول امیدوارند که والدین به آسانی بتوانند خواب نوزادان را کنترل کنند این جوراب ها به پای نوزاد بسته می شود و نوزاد به راحتی در طی شب می خوابد.

این جوراب مورد استفاده کودکان کمتر از یک سال است اما برای نوزادان بالای دو سال هم تا زمانی که جوراب اندازه پای آنان باشد مناسب ا ست.

نمونه های بعدی جوراب هوشمند شامل اخطارهایی خواهد بودکه اگر سطح اکسیژن نوزاد پایین تر از حد نرمال بود به خانواده اخطار دهد نسخه های پیشرفته این محصول در سال ۲۰۲۴ عرضه می شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.