علیرضا زاکانی در گفتگو با آریا : حمایت ما از ریاست حدادعادل بر فراکسیون اصولگرایان قطعی نیست/ از لاریجانی حمایت نمی کنیم

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۰۲:۱۶:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-علیرضا زاکانی می گوید :اینکه رییس مجلس به صورت همزمان رییس فراکسیون هم باشد محل اشکال است.
این نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا خاطرنشان کرد : متاسفانه ما در مجلس هشتم هم شاهد این اشکال بودیم که آقای لاریجانی هم به عنوان رییس مجلس سمت داشتند و هم به عنوان رییس فراکسیون.اگر در مجلس نهم هم قرار باشد این اتفاق تکرار شود یعنی ریاست مجلس همزمان ریاست فراکسیون را هم بر عهده داشته باشد اشکالات سابق همچنان وجود خواهد داشت.
زاکانی با بیان این مطلب که آقای لاریجانی مورد حمایت رهروان ولایت است گفت جبهه پایداری و جمعیت رهپویان قصد حمایت از ایشان برای ریاست فراکسیون اکثریت مجلس را ندارد .
وی همچنین درباره ریاست حدادعادل بر فراکسیون اصولگرایان نیز گفت : هنوز مشخص نیست که جبهه پایداری و جمعیت رهپویان از ایشان حمایت کنند چرا که بحث ما در واقع بحث اصولگرایی است.
در واقع ما می خواهیم فراکسیون اصولگرایان را تشکیل دهیم و هر چه آن فراکسیون نظر داد همان می شود لذا اکنون نمی توانم بگوییم چه کسی رییس فراکسیون می شود.
زاکانی در خصوص برخی شایعات درباره توافق جبهه پایداری و جمعیت رهپویان بر سر ریاست جمهوری حدادعادل نیز گفت : ما چینین چیزی را نشنیده ایم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۴۱۶۱۴۲۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.