علی آبادی: اعتراض شدیداللحن مان را به شیخ احمد اعلام کردیم/ استقلال داریم ، دست دولت درد نکند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – محمد علی آبادی می گوید رسما به رئیس شورای المپیک آسیا اعتراض کرده و به شیخ احمد اعلام کرده حق دخالت در مسائل داخلی کمیته ملی المپیک ایران را ندارد.

به گزارش ممتاز ؛ ادعای عدم استقلال کمیته ملی المپیک ایران که از سوی شیخ احمد ، رئیس شورای المپیک آسیا در فیلیپین مطرح شد از سوی کمیته ملی الکپیک ایران تکذیب شد. محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ایران در گفت و گو با خبرآنلاین دربارهٔ این ادعای شیخ احمد کویتی می گوید:« من متن سخنان شیخ احمد را ندیدم اما وقتی از ماجرا مطلع شدم ، بلافاصله با بهرام افشارزاده تماس گرفتم چون دبیرکل کمیته ملی المپیک در فیلیپین است. از او در باره این اظهارات پرسیدم و خواستم به شدت به این جملات اعتراض کند چون ما همه آنچه برای ایجاد استقلال کمیته بوده را انجام دادیم. تمام اصلاحات قانونی انجام گرفته است و کمترین قصوری نداشته ایم. دولت و وزارت محترم ورزش از هیچ کمکی از ما دریغ نکردند. من از این دوستان تشکر می کنم. آنها هیچ دخالتی در ورزش نداشتند و شیخ احمد اجازه این را نداشته که چنین اظهار نظری بکند. ما تمام تلاش مان برگزاری انتخابات در روز سی دی ماه است. هیچ مشکلی در این زمینه نداریم. انتخابات سر موعد مقرر برگزار می گردد. »

 او ادامه داد:« بعد از تماس من با افشارزاده ، او با شیخ احمد حرف زده و شیخ احمد هم گفته برداشت اشتباهی داشته است و دوباره به استقلال کمیته ملی المپیک ایران تاکید کرده و از اظهارات ابتدایی اش پوزش خواسته است . البته باز هم ما فردا نامه اعتراض شدیداللحن مان را برای این اظهار نظر می فرستیم. »

۴۱۴۱ 


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.