علی اکبر ثقفی در برنامه «هفت»: سینمای ایران به تنوع ژانر نیاز دارد

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبر آنلاین، علی اکبر ثقفی تهیه کننده فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» شب قبل ۲۹ دی مهمان تلفنی برنامه «هفت» بود.

او در پاسخ به این سوال که فیلم «همه چیز برای فروش» در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: «فیلم در مرحله پایانی مراحل فنی است و میکس نهایی آن تا چند روز آینده انجام می‌شود.»

ثقفی ادامه داد: «تاکنون سینما گران و منتقدان صاحب نامی این فیلم را دیده‌اند. به عقیده آن‌ها فیلم دوم امیر ثقفی چند گام جلو‌تر از تجربه پیشین او است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا فیلم فضای فیلم‌های وسترن را تداعی می‌کند، گفت: «به هر حال ویژگی‌هایی در فیلم است که ممکن است تداعی کننده فضای فیلم‌های وسترن باشد، اما به نظر من فیلم اجتماعی و شریفی است.»

تهیه کننده فیلم سینمایی «مرگ کسب و کار من است» در ادامه دربارهٔ نظر هیات انتخاب این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: «من فیلم‌ها را ندیدم اما باید به نظر هیات انتخاب احترام گذاشت. فیلم خوب در هر شرایطی دیده می‌شود. سینمای ما باید گونه‌های مختلف از فیلمسازی را داشته باشد و به تنوع ژانر نیاز دارد. جشنواره‌ها بستری است تا فیلم‌هایی چون «همه چیز برای فروش» در آن دیده شود.»

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.