علی دایی: میزبانی حق تیم هایی مثل سایپاست/ باید به صدر جدول بچسبیم/ فیرات ولم کرد و رفت سپاهان!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با سایپا جهانی شدن بسکتبال ایران را تبریک گفت.

به گزارش ممتاز؛علی دایی در کنفرانس خبری اش ضمن تبریک به بسکتبالیست ها به خاطر کسب سهمیه جام جهانی گفت:«ابتدا باید صعود بسکتبالیست ها به جام جهانی را تبریک بگویم و سپس عید سعید فطر و روز خبرنگار را به همه دوستان تبریک عرض کنم.همچنین تشکر ویژه ای دارم از آقای دکتر محمودی و سردار خاکی که مقدمات تمرین کردن ما در کرج را فراهم کردند.»
او سپس دربارهٔ بازی با سایپا حرف زد و گفت:«بازی حساسی است. سایپا می آید تا از امتیاز میزبانی استفاده کرده و مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد.آنها می خواهند خودشان را در جدول رده بندی بالا بکشند.این هدفی است که ما هم به دنبالش هستیم و می خواهیم با گرفتن سه امتیاز به بالای جدول برسیم و آن بالا بمانیم.»
او با اشاره به اینکه یک دیدار هم با سایپا برگزار کرده اند می گوید:«به خوبی می دانیم که آنها کیفیت خوبی دارند.کادر فنی خوبی این تیم را هدایت می کند و تیمی نیست که بخواهد در زمین خودش بازنده باشد.با این حال معتقدم که بازی زیبایی خواهد بود و ان‌شاءالله حق به حق دار برسد.»
خبرنگاری از دایی دربارهٔ برگزاری بازی در ورزشگاه انقلاب کرج سوال پرسید که او گفت:«میزبانی حق هر تیمی است که در استان خودش بازی کند. سال قبل هم روی این موضوع پافشاری داشتم. امیدوارم که مسئولان اجرایی و شورای تامین کرج تمهیداتی را بیندیشند تا فردا مشکلی پیش نیاید. همه چیز دست مسئولان امنیتی ورزشگاه و هواداران خواهد بود. امیدوارم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند و دست به کار غیرفوتبالی نزنند. هواداران اگر یار ما باشند توان بیشتری خواهیم داشت.»
دایی که تجربه همکاری با انگین فیرات را داشته است در این باره هم حرف می زندو می گوید:«زمانی که به سایپا آمدم، فیرات در پنج هفته‌ اول کمک مربی لورانت بود. در تیم ملی از او هم استفاده کردم اما وسطش رها کرد و به سپاهان رفت. با این حال هم من از او شناخت دارم و هم او از من. ولی شناخت در فوتبال ایران نسبی است و همه از هم یک شناخت نسبی دارند.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.