علی پروین: در بازی با فجر یک موقعیت هم نداشتیم/ از اول هم گفته بودم سرمربی خارجی به درد پرسپولیس نمی خورد

به گزارش خبرآنلاین؛شکست سه بر دو مقابل فجر یکی از عواقبش این بود که علی پروین از مانول ژوره انتقاد کند و بگوید:«ازهمان روز اول هم گفته بودم که مربی خارجی به درد پرسپولیس نمی خورد.»پروین که در جمع خبرنگاران حرف می زد این را گفت و ادامه داد:«بد بازی کردیم،خیلی بد.نمی دانم چرا.شاید بازیکنان هماهنگ نیستند اما اگر این روند ادامه داشته باشد همان اتفاقات سال گذشته رخ خواهد داد.»
او در مورد مانوئل هم حرف زد و گفت:«ژوزه از همان ابتدا گفت که شناختی از تیم ندارد و از همان اول این را مطرح کرد که تیم را نبسته و این مسائل از همین ابتدا آغاز شد.ما در بازی با فجر هیچ کاری نکردیم.حتی یک موقعیت هم نداشتیم.همیشه و از همان اول گفتم تمام اختیار را برعهده سرمربی تیم قرار می‌دهیم تا فردا نگوید چنین اختیاراتی نداشتم. چنین اختیاری را برای او در نظر می‌گیریم تا نتواند ایرادی بگیرد.من گفته بودم مربی خارجی به درد نمی‌خورد. شما ببینید سردار این همه هزینه کرده و از هر جا که امکان داشته پول فراهم کرده اما چنین بازی انجام می‌شود. از هم‌اکنون نیز بحث این را آغاز کرده که تیم را من نبسته‌ام. یعنی اگر ۲۰ بازی هم ببازد باید به او فرصت داد و سال آینده در انتظار نتیجه‌گیری باشیم.»
او درباره بازی بدون تماشاگر هم حرف زد وگفت:«این طور بازی ها حتی با تماشاگر هم درست نمی شود.باید چهار حرکت داشته باشیم تا بتوانیم در حضور تماشاگران نیز بازی خوبی انجام دهیم. اینگونه بازی کردن باعث می‌شود تیم کهکشانی برعکس شود.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.