علی کفاشیان: جلسه با عباسی در حد یک تقدیر و تشکر بود/ وزارت ورزش هم مشکل مالی دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

رییس فدراسیون فوتبال پس از جلسه وزیر ورزش با او و کارلوس کی‌روش گفت: وزیر از پیش قول حمایت‌های مالی داده بود اما عنوان نمود وزارت ورزش هم با مشکلات مالی مواجه است که امیدوارند برطرف شود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان پس از جلسه‌ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان و کارلوس کی‌روش برگزار شد، گفت: در این جلسه عباسی از زحمات و تلاش‌های کی‌روش تقدیر و تشکر نمود و از برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال و برنامه‌هایی که کی‌روش برای تیم دارد، مطلع شد.

وی در پاسخ iبه این سوال که آیا پاداش‌های تیم ملی از سوی وزارت ورزش در این جلسه iبه کی‌روش پرداخت شد؟ گفت: نه، آن پاداش‌ها که ارتباطی iبه این جلسه نداشت و همان وقت اعلام نمودند پاداش‌ها برای همه اعضای تیم شامل مربیان و بازیکنان در نظر گرفته شد و iبه همه دادند.

کفاشیان در واکنش iبه اینکه جلسه‌ بیش از یک تقدیر و تشکر بود، چون سبب تاخیر نیم ساعته‌ در جلسه‌ی وزیر با کارشناسان فوتبال و نمایندگان مجلس شد، اظهار نمود: نه، واقعا در همین حد بود. کی‌روش نظراتش را درباره فوتبال و لیگ ایران بیان نمود و طرفین با هم صحبت نمودند. ما هم نظرات‌مان را مطرح نمودیم.

رییس فدراسیون که چهره‌ای گرفته داشت در پاسخ iبه این سوال که آیا وزیر پذیرفت که از فدراسیون فوتبال و پرداخت دستمزد کارلوس کی‌روش حمایت کند؟ گفت: وزیر قول حمایت مالی از پیش هم داده بود اما در این جلسه اعلام نمود که وزارت ورزش هم با یک سری مشکلات مالی مواجه است که امیدوارند برطرف شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.