عموهای فیتیله‌یی برای زمستان ترشی «هفت بیجار» می اندازد

عموهای فیتیله‌یی برای زمستان ترشی «هفت بیجار» می اندازد

عموهای فیتیله‌یی برای زمستان ترشی «هفت بیجار» می اندازد

کارگردان برنامه‌ی فیتیله، از حضور «عموهای فیتیله‌یی» در یک برنامه‌ی طنز ۹۰ قسمتی با عنوان «ترشی هفت بیجار» خبر داد.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تاریخ : یکشنبه ۲۲ مرداد ساعت ۱۳:۳۵

محمد مسلمی گفت: در حال حاضر یک کار برای شب‌های زمستان با عنوان «هفت بیجار» داریم که در مرحله‌ی نگارش است و ظرف ۱۵ روز آینده نگارش آن به پایان رسیده و تولیدش را آغاز می‌کنیم‌.
«ترشی هفت بیجار» برای شب‌های زمستان کودکان در گروه اجتماعی شبکه دو سیما تولید و پخش می‌شود که یک برنامه طنز ۹۰ قسمتی است و هیچ شباهتی هم به «فیتیله» ندارد.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه «ترشی هفت بیجار» علاوه بر عموهای فیتیله‌یی گروهی دیگر از هنرمندان نیز حضور خواهند داشت که پس از پایان نگارش اسامی آنها را اعلام می‌کنیم‌. همچنین آیتم‌ها و بخش‌های متنوع این برنامه را پس از پایان نگارش اعلام خواهیم کرد.
*وضعیت نامعلوم سری جدید فیتیله
مسلمی در ادامه درباره‌ی اعلام خبر ساخت سری جدید برنامه «فیتیله» از سوی مدیر گروه کودک شبکه دو،‌ یادآور شد:‌ به دلیل وضعیت نامعلوم تولیدی این برنامه هنوز ما برای سری جدید هیچ کاری انجام نداده‌ایم و حتی دکور برنامه هم آماده نیست؛ به محض اینکه شرایط تولید مهیا شود، ما آماده می‌شویم تا سری جدید را به روی آنتن ببریم.
کارگردان برنامه «فیتیله» در پایان گفت:‌ اصلا اطلاعی ندارم و مشخص نیست که تا چه زمانی این برنامه به شکل تکرار به روی آنتن برود و فکر نمی‌کنم بعد از عیدفطر هم بتواند روی آنتن قرار بگیرد.
برنامه «فیتیله» بیش از دو ماه است که به صورت تکراری پخش می‌شود.
علی زارعان ـ مدیر گروه کودک ـ شبکه دو در گفت‌وگویی که پیش از این با ایسنا داشت، اعلام کرد: این برنامه در مرحله‌ی پیش تولید و آماده‌سازی متن است و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو باشد‌.
به گفته‌ی زارعان، سری جدید «فیتیله» با همان گروه قبلی با تغییرات کلی و یکسری آیتم‌های جدید به شبکه دو می‌آید.

کد خبر: ۴۴۸۳۹

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.