عنایتی،جمشیدیان و یک خارجی از نیم فصل در استقلال

۱۰م آذر ،

عنایتی،جمشیدیان و یک خارجی از نیم فصل در استقلال

اخبار باشگاه استقلال : در مجموع احتمالاً با حضور نفرات خارجی حدود چهار پنج بازیکن برای نیم فصل دوم به استقلال اضافه خواهند شد.

به گزارش فوتبال آنلاین با نزدیک شدن به نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر و آغاز زمان نقل و انتقالات میان فصل شایعه حضور بازیکنان در تیم‌های مختلف به خصوص استقلال و پرسپولیس به گوش می رسد.

بر همین اساس علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص موضوع خرید بازیکنان تازه برای آبی‌پوشان در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم، یک بازیکن خارجی از هفته آینده به تمرینات استقلال اضافه می‌شود. فعلاً در خصوص ملیت این بازیکن و نام او حرفی نخواهم زد تا حضور وی در ایران قطعی شود، فقط همین اندازه بگویم که این بازیکن با فردی که نامش را رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، تفاوت دارد.

وی در خصوص حضور بازیکنان لیگ برتری در استقلال در نیم فصل دوم گفت: دو سه بازیکن را مدنظر داریم که مقدمات کار آنها برای پیوستن به استقلال انجام شده و مشکلی برای انتقال آنها به تیم نخواهیم داشت.

مدیرعامل استقلال در خصوص نام این نفرات یادآور شد: پس از اضافه کردن عباس محمدرضایی به ترکیب تیم، بیشتر نظرمان روی احمد جمشیدیان و رضا عنایتی هست. پس از اینکه حضور بازیکن خاجی در تمرینات را قطعی کردیم، به دنبال نهایی کردن کار داخلی‌ها هستیم.

وی در پایان گفت: در مجموع احتمالاً با حضور نفرات خارجی حدود چهار پنج بازیکن برای نیم فصل دوم به استقلال اضافه خواهند شد.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.