عنایتی: مشکلات مالی ادامه داشته باشد از صبا جدا می‌شوم/ از ۵ تیم پیشنهاد دارم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – رضا عنایتی مهاجم باسابقه صبای قم که یک مهره کلیدی در این تیم محسوب می‌شود تاکید کرد در صورت حل نشدن مشکلات مالی در نیم فصل تصمیم به جدایی خواهد گرفت.

به گزارش ممتاز؛عنایتی در خصوص این موضوع گفت:« قرار بود من در صبا آرامش داشته باشم ولی این تیم مشکلات خاص خودش را دارد. مدیرعامل تنهاست و متاسفانه کمکی به باشگاه نمی‌شود، این در حالی است که ما یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم و ۱۵ بازیکن صبا حتی قراردادشان به ۴۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد. متاسفانه به این تیم کم لطفی می‌شود و این در حالی است که صبا نیاز به توجه بیشتری دارد.»

عنایتی در قسمت دیگری از حرف‌هایش افزود:« اگر این بحران و مشکلات مالی ادامه داشته باشد احتمالا در نیم فصل از صبا جدا خواهم شد. در این مدت فقط به ما می‌گویند که بحث تغییرات در رده‌های بالای مطرح است و برای بهبود شرایط تیم باید صبر کنیم. من فقط ۱۵درصد از قراردادم را گرفته‌ام و این در حالی است که باید تا الان ۵۰درصد از پولم را دریافت می‌کردم. البته فقط بحث من نیست و بسیاری از بازیکنان صبا جوان می باشند و مشکلات مالی دارند. اصلا خوشایند نیست که به آنها قول بدهند ولی عملی نشود.»

از عنایتی در خصوص شایعه حضورش در استقلال سوال کردیم که او گفت:« من با هیچ تیمی حرف نزدم.  البته دروغ نمی‌گویم چرا که ۵ تیم با من تماس گرفته‌اند و در حال حاضر از آنها پیشنهاد دارم ولی مذاکره‌ای انجام ندادم. گزینه اول من صبا است به شرطی که مشکلات حل شود. امیدوارم صبا به سرازیری نیفتد چون آن وقت بلند کردن این تیم کار بسیار سختی است.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.