عکس‌یادگاری‌نمایندگان‌درجلسه‌بررسی‌بودجه

ایرنا: سومین جلسه بررسی لایحه بودجه ۹۱ حاشیه‌های جذابی داشت که به آن می‌توان از پیاده روی نمایندگان و گرفتن عکس یادگاری اشاره کرد.

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در ساعت ۸/۳۰ به ریاست محمد رضا باهنر و با حضور ۲۰۲ نماینده آغاز شد.

امروز در سومین جلسه بررسی لایحه بودجه ۹۱ کل کشور، ۸۸ نفر از نمایندگان در ابتدای جلسه علنی امروز در صحن حضور نداشتند.

* محمد رضا باهنر به ریاست جلسه امروز را به عهده داشت در ابتدای جلسه علنی امروز درهنگام یک رای گیری گفت: ما همیشه ۵۰ یا ۶۰ ثانیه برای رای گیری‌ها صبر می‌کنیم اگر موافق باشید ۳۰ ثانیه برای هر رای گیری وقت بگذارید.

** در هنگام صحبت پیشنهاد کنندگان و مخالفین و موافقین بندی‌های لایحه بودجه ۹۱ اطراف محمدرضا باهنر بسیار شلوغ شد به حدی که او نمی‌توانست صحبت‌های حاضران را بشنود. چند نماینده از او خواستند که به صحبت‌هایشان را گوش دهد.

** مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس زمانی که هیات رییسه نام او را برای دادن تذکر دیر‌تر از سایرین اعلام کرد، گفت: تجربه ثابت کرده که ما هرچقدر سرو صدا کنیم آقای باهنر شما کار خود را می‌کنید.

او در خصوص یکی از بندهای لایجه بودجه ۹۱ گفت: یکی از تولیدکنندگان به بنده گفته است که بیایم و بگویم عزا عزاست امروز روز عزااست امروز صندوق توسعه ملی صاحب عزا است امروز.

**زمانی که کاظم جلالی نماینده شاهرود به کنار هیات رییسه رفت و کنار لاریجانی بر روی زمین نشست نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه خطاب به وی گفت: بگذارید آقای رییس گوش دهند.

**بررسی یکی از بندهای لایجه بودجه ۹۱ در حالی بیش از ۵/۲ ساعت وقت مجلس را گرفت و در ‌‌نهایت این بند حدف شد.

لاریجانی در این خصوص گفت: این ماده طلسم شده است.

وی خطاب به اعضای کمیسیون تلفیق گفت: این بند ۳ ساعت وقت ما راگرفت و در انت‌ها رای نیاورد چرا متن بند را خلاف برنامه آوردید که رای نیاورد.

وی افزود: کمیسیون تلفیق این بند را دوباره بازنگری کند.

**زمانی که رضا عبدالهی رییس کمیسیون تلفیق خواست تذکر خود را بیان کند خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی شما سوگند خوردید که طبق آیین نامه عمل کنید.

علی لاریجانی با کنایه به او گفت: شما هم در کمیسیون تلفیق رییس هستید و قسم خورده‌ای طبق آیین نامه عمل کنید آیا عمل می‌کنید؟

**پیاده روی نمایندگان در صحن علنی مجلس یکی از حاشیه‌های جذاب بود که برخی از نمایندگان به صورت دو نفره و چند نفره در مجلس پیاده روی کردند و عکس یادگاری می‌گرفتند.

**علی لاریجانی در ساعت ۵۰/۱۲ خطاب به نمایندگان گفت: امروز جلسه طولانی و پر مشغله‌ای داشتیم آقایان بعدازظهر می‌خواهند چه ساعتی بیایند که با اعتراض نمایندگان مواجه شد.

لاریجانی خطاب به نمایندگان گفت: خسته شده‌اید و نمایندگان پاسخ دادند بله.

لاریجانی خطاب به نمایندگان گفت: مثل اینکه شما حضور قلب ندارید بهتر است شنبه جلسه بعدی را برگزار کنید.

جوان آنلاین – آخرین عناوین سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.