عکس/ رهبرانقلاب بر بالین جانبازی‌ که شهید شد

عکس/ رهبرانقلاب بر بالین جانبازی‌ که شهید شد

صبح روز گذشته بازمانده‌ای دیگر از کاروان شهدا، “مجید غلامی” از جانبازان قطع نخاعی به جمع دوستان خود پیوست و امروز در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

رجا، پیکر این جانباز صبح امروز از مقابل مسجد ائمه بقیع واقع در خیابان شوش به سمت گلزار بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده می شود.

این جانباز که سال ۶۴ در عملیات فاو از ناحیه گردن مجروح شد، به علت نداشتن قدرت و عدم تحرک، ۲۷ سال در آسایشگاه امام خمینی (ره) روز برانکارد بستری بود و  در حالی که به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) در خانه شخصی خود حضور یافته بود، به جمع یارانش پیوست.

محمد غلامی برادر این شهید درباره او گفته بود: مجید غلامی به عنوان رزمنده بسیجی با گردان انصار الرسول لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) به جبهه اعزام شد و در سال ۶۴ در عملیات فاو از ناحیه گردن مجروح شد، برادرم به دلیل اینکه بر اثر مجروحیت قدرت هیچ تحرکی را نداشت، سال‌ها بر روی برانکارد زندگی کرد و پس از تحمل سال‌ها سختی و درد صبح امروز در منزل پدرمان به شهادت رسید.
 
برادر شهید غلامی خاطرنشان کرد: برادرم در همایش ملی تجلیل از جانبازان قطع نخاع گردنی کشور، توفیق زیارت مقام معظم رهبری را داشت و از این بابت بسیار خوشحال بود و تا مدت‌ها ابراز خرسندی می‌کرد.

 
او همچنین با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حالی که خوابیده روی برانکارد بود در صف نماز جماعت حضور یافت، حمد و ستایش او تنها با حرکت سر، گردن و چشمانش صورت می‌گرفت.صبح روز گذشته بازمانده‌ای دیگر از کاروان شهدا، “مجید غلامی” از جانبازان قطع نخاعی به جمع دوستان خود پیوست و امروز در بهشت زهرای تهران آرام گرفت.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.