غرب با وجود جنایاتش باز هم انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه رفته است

۲۱اردیبهشت،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در حالی که کشورهای غربی همواره با پول‌های بادآورده قطر و عربستان به معارضین، که یکی از حامیان اصلی تروریست‌ها به‌شمار می‌روند، اما انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی ایران و سوریه نشانه گرفته شده است.

“احمد شوهانی” نماینده ایلام، شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه فرانسه مبنی براینکه “پرونده هسته‌ای ایران با بحران سوریه در ارتباط است”، گفت: هیچ‌گونه ارتباط منطقی و عقلانی میان پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و بحران سوریه وجود ندارد.
 
وی در ادامه افزود: ایران خواستار حل بحران سوریه از طریق راه‌حل‌های سیاسی و مسالمت آمیز بوده و همچنین به این مهم تاکید دارد که اگر قرار است تغییری در سوریه اتفاق بیفتد باید ارام و بدون دخالت بیگانگان صورت گیرد.
 
نماینده ایلام با اشاره به کمک‌های غرب و کشورهای مرتجع عربی از معارضین سوری، تصریح کرد: در حالی که کشورهای غربی همواره  با پول‌های بادآورده قطر و عربستان به معارضین که یکی از حامیان اصلی تروریست‌ها به‌شمار می‌روند، اما انگشت اتهام را به سمت جمهوری اسلامی ایران و سوریه نشانه گرفته شده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در پایان خاطر نشان کرد:  مقابله ارتش سوریه با معارضین سوری آنها را روز به روز ضعیف‌تر کرده بنابراین غرب تنها به‌دنبال راهی است تا از دامی که در آن گرفتار شده نجات یابد.
 
گفتنی است: وزیر خارجه فرانسه اظهار کرده است که در صورتی که جامعه بین الملل نتواند تحرک پرقدرت ایران برای حمایت از نیروهای بشار اسد در سوریه را متوقف کند در این صورت چه سرنوشتی برای آینده ما در تضمین عدم دسترسی ایران به سلاح هسته ای به وجود می آید؟
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.