غرضی: دولتم، پاسخگوست نه خدمتگزار

۲۰خردادماه،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، سید محمد غرضی در ادامه سخنان خود برای جوانان افزود: هیچگاه کاری نکرده ام که در آن رضایت مردم وجود نداشته باشد؛ من همیشه انتفاع اجتماعی را در نظر گرفته ام و سعی بر آن داشتم که همه عملکردم به انتفاع اجتماعی بینجامد.

وی در پاسخ به سوال شخصی که گفت شما آنقدر که باید تبلیغات نکرده اید و اگر این اتفاق می افتاد شما پیروز می شدید گفت: بگذارید خدا کار خودش را بکند ؛ اگر صلاح نیست من خودم را تسلیم خدا می کنم البته شمشیرم را از رو بسته ام و با همه قدرت وارد شده ام هیچ کس هم مخالف نظرمن نیست و همه با تشکیل دولت ضدتورم موافقند .

غرضی افزود: شاید کسانی بخواهند که حکومت را از روی لجبازی اداره کنند اما من با کسی لجبازی ندارم و به مردم می گویم بیایید به کسی رای دهید که می خواهد دولت ضدتورم تشکیل دهد اگر نخواستند بروند به کسی رای دهند که دولتش همراه با تورم است و من با هیچ کس مشکلی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که امروز حقوق و مزایای حقوق بگیران کفاف هزینه ها را نمی دهد؛ برنامه شما چیست؟ گفت: این حرف را قبول دارم اما اگر دولت به اندازه درآمدش هزینه کند آنگاه پول ملی تثبیت می گردد و آنگاه هر روز شاهد افزایش قیمت ها نیستیم و شرایط بهتر می گردد.

شخصی از غرضی پرسید: برنامه ریزی های متعددی در قالب بلندمدت ، میان مدت و کوتاه مدت ارائه می گردد اما بیشتر این برنامه ها بلندمدت است شما چه فکری برای امروز مردم دارید؟ که وی پاسخ داد: امروز و فردا با دیروز و پریروز دستشان در گردن هم است امروز نتیجه دیروز است و فردا نتیجه امروز؛ صدسال است که مردم با تورم زندگی می کنند و از این ناحیه آسیب دیده اند باید تورم را آرام آرام پایین بیاوریم و مردم این را خوب می فهمند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردمی که صدسال تورم را تحمل کرده اند می توانند دو سال دیگر را هم با تورم زندگی کنند البته این به این معنا نیست که برنامه ای برای امروز وجود نداشته باشد راههای بسیاری است و من از این تجربیات بسیار داشتم.

غرضی در پاسخ به این سوال که با توجه به این تحریم ها آیا شعارهای شما امکان پذیر است ؟گفت: درآمد ارزی دولت آقای موسوی سالی ۱۵ میلیارد دلار بود و این عدد در دولتهای آقای هاشمی و خاتمی به ۱۴ میلیارد دلار و ۲۸ میلیارد دلار رسید و به این دولت هم کاری ندارم.

وی افزود: اگر ۲۸ میلیارد دلار را با تورم ۳۰ درصد هم حساب کنید می گردد سالی ۴۰ میلیارد دلار و الان ما سالی ۴۰ میلیارد دلار درآمد ارزی داریم ؛ کشور بسیار پرقدرت است.

غرضی گفت: هدری و از بین رفتنی بسیار بسیار است در سی سال قبل هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار از بین رفته و اکنون ۹۰۰ هزار میلیارد تومان نیز بدهکاری داریم.

وی دربارهٔ رانت و رشوه نیز افزود: بیشترین آثار تورمی ناشی از شکست قوانین و مقررات است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی قوانین یک دولت شکستنی باشد از کنارش رانت و رشوه به وجود می آید به طور مثال می گوییم ارز هفت تومانی می دهیم؛ این ارز را به چه کسانی می دهیم و به چه کسانی نمی دهیم؟ از کنار همین رانت بوجود می آید.

غرضی افزود: دولتی مبالغ هنگفتی وام می دهد و معلوم نیست که در انتها این پولها چه می گردد .


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.