فاز اول “داروسازی” بایرافلاک لرستان راه اندازی می شود

اسفند ۱۴۰۲

فاز اول “داروسازی” بایرافلاک ازنا لرستان در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

دکتر شوشی زاده مدیر مجتمع داروسازی بایر افلاک ازنا لرستان در گفتگو با خبرنگاربهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: مجتمع داروسازی بایر افلاک در فازهای مختلف داروهای دامی، داروهای انسانی، تولید مواد اولیه دارویی و تولید لوازم بهداشتی و آرایشی فعالیت خواهد کرد که هم اکنون در حال نصب دستگاهها و ماشین آلات این مجتمع هستیم.
 
وی افزود: فاز اول داروسازی بایر افلاک ازنا با تولید داروهای دامی در حال تولید آزمایش خود می باشد که بزودی به طور رسمی با حضور مسئولان کشور و جامعه داروسازی کشور به بهره برداری می رسد.
 
وی به استفاده از استانداردهای ایمنی و بهداشتی در این واحد داروسازی اشاره کرد و یادآور شد: رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی و بهداشتی دنیا در تولید دارو در این واحد تولیدی به کار گرفته شده خود اعم از محلول ها، وسوسپانسیون های خوراکی، جامدات و پمادها از کلین روم یا تجهیزات اتاق تمیز از ویژگی های این واحد تولیدی است .
 
وی به دستاوردها و ثمرات این واحد تولیدی پرداخت و خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی در صورت راه اندازی کامل فازهای مختلف آن می تواند سهم بسزایی در اشتغالزایی در منطقه لرستان و همچنین زمینه سازی برای صادرات دارو شود شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد./ع۲

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.