فاز دوم هدایا کی به فروش می رسد؟

با گذشت بیش از ۴ ماه از زمان وعده داده شده برای فروش فاز دوم هدایای رییس جمهور، اما هنوز خبری از فروش هدایا و بهره مندی مددجویان بهزیستی از عواید این فروش نیست.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، از زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد هدایای زیادی از سوی ایشان به سازمان بهزیستی کشور تقدیم شده تا با فروش آن ها از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی حمایت شود.

خودروی پژو رئیس جمهور که به قیمت بالایی در منطقه آزاد اروند به فروش رسید و مبلغ حاصل از آن برای ساخت مسکن مددجویان هزینه شده سال گذشته نیز چندین قلم از هدایای اهدایی رییس جمهور به سازمان بهزیستی به معرض فروش گذاشته شد و خیرین در خرید این هدایا سنگ تمام گذاشتند تا کمکی باشد بر مسکن و معاش مددجویان بهزیستی.

اما قرار بود فاز دوم فروش هدایای رییس جمهور مدتی پس از فروش هدایا در فاز اول انجام شود اما با تاخیر چندین ماهه مواجه شد.

در همین باره بدخشان، معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: در فاز اول فروش هدایای رییس جمهور ۲۰ قلم از کالاهای اهدایی که شامل ساعت های مچی، خودنویس، سرویس های نقره و گردنبدهای زیستی بودند با بیش از ۴ برابر قیمت تعیین شده به فروش رسیدند.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم فروش هدایا قرار بود در اردیبهشت ماه برگزار شود، یادآور شد: قرار است مرحله دوم و سوم فروش هدایای رییس جمهور به صورت استانی انجام شود.

چهار ماه از زمان وعده داده شده برای فروش فاز دوم هدایا می گذرد اما هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

باشد که مسئولان نظری به وعده هایی که می دهند داشته باشند تا چشمانی منتظر به دنبال اجرایی شدن وعده ها نباشد./ز

گزارش: سمیه زرچینی


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.