فال و طالع بینی روز جمعه ۲۷ مرداد ماه ۹۱

فال و طالع بینی روز جمعه ۲۷  مرداد

 

 

 

از صبح امروز تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین:

اگر رک و راست باشید، دیگران صداقت شما را تحسین می کنند. این بار زیادی صداقت داشته اید سعی کنید دست از افراط بردارید.

 اردیبهشت:

امروز زندگی اجتماعی شادتری نسبت به گذشته دارید و زندگی عشقی تان هم در حال تغییر است . این موضوع به شما انگیزه می دهد . اگر سرگرمی خلاقی دارید می توانید در آینده نزدیک از آن سود ببرید. چیزی که به آن نیاز دارید روزی آرام و ساکت است . لازم نیست از دست دیگران فرار کنید اما برای آنها توضیح دهید که چه احساسی دارید در غیر این صورت احساس می کنند شما آن ها را نادیده گرفته اید و فراموش کرده اید.

 خرداد:

به شدت تمایل دارید از یک موضوع خشن پرهیز کنید و هیچ کس هم شما را مقصر نمی داند اما لازم هم نیست نگران باشید و اضطراب پیدا کنید.تا زمانی که با این افراد بداخلاق و گستاخ روراست و رک باشید لازم نیست نگران چیزی باشید مگر این که خودتان خلاف این مسئله را قبول داشته باشید. اگر فرزندانی دارید کمی مشکل ساز هستند، بهتر است با آنها صحبت کنید و ببینید در ذهنشان چه می گذرد.

 تیر:

امروز دوستان نزدیک بیشتر از اعضای خانواده همراهان خوبی هستند.آنقدر نگرانی واضطراب دارید که نمی توانید از در کنار برادر و خواهر بودن نهایت لذت را ببرید.اگر می توانید آن ها را به حال خودشان بگذارید تا خودشان مشکل شان را حل کنند.

 مرداد:

شخصی امروز رازی را برای شما بازگو خواهد کرد که انتظار دارد همانند زندگی تان، از آن محافظت کنید. هم چنین می خواهد که با او آن همدردی و همفکری لازم را بکنید. در عوض، شما از بیان مطالبی که تا به حال بازگو نکرده بودید، احساس رضایت کرده و خوشحالید که آن را با شنونده ای دلسوز و همفکر در میان گذاشته اید.

 شهریور:

اگر برای موفقیت در کاری برنامه ریزی می کنید،نگران هستید که آیا همه چیز طبق برنامه پیش می رود.اگر مدت زیادی است که با دوستان بیرون نرفته اید با آنها قرار بگذارید و با هم بیرون بروید.

مهر:

ستارگان می گویند که امروز شما بسیار جذاب و خوش زبان شده اید، پس از این استعدادهای خوب تان در راه هایی مناسب استفاده کنید. سعی کنید با هر کسی که می خواهید بر روی او تاثیر بگذراید. صحبت کنید چرا که به زودی تاثیری عالی بر وی خواهید گذاشت. ممکن است مواردی را امروز عنوان کنید که در حالت طبیعی سخت و سنگین باشند ولی در این زمان با چنان مهارتی عنوان می شوند که کسی اهمیت نمی دهد.

 آبان:

اگر اخیراً با خودتان تنها نبوده اید،امروز سعی کنید جایی را برای تنهایی تان فراهم کنید.اگر می خواهید انرژی تان را دوباره به دست آورید این کار بسیار خوب است.سعی کنید به چیزهای مثبت فکر کنید و گرنه به جای اینکه باطری های تان را شارژ کنید بیشتر آن ها را تخلیه می کنید.اگر بیرون می روید در انتخاب همراه تان بسیار دقت کنید.

 آذر:

زمان هایی پیش می آید که مردم رفتار شما را اشتباه برداشت می کنند و امروز از آن روزهاست. ممکن است دیگران فکر کنند که شما به احساسات و افکارشان اهمیتی نمی دهید که در واقع اینطور نیست. اگر هم کاملاً غرق در کاری که انجام می دهید شده اید آنها شما را متهم به توجه نکردن به خود می کنند. شما خوب طبیعتاً آزرده خواهید شد از این مسئله ولی مسایل را با حساس شدن بدتر نکنید. می دانید که صبور بودن چه خصلت خوبی است.

 دی:

امروز در مورد پولی که با زحمت آن را به دست آورده اید بی احتیاط هستید بنابراین مراقب باشید که چیزی را که لازم ندارید بی خودی نخرید. اما اگر به نصیحت من گوش ندهید حتماً چیزی می خرید که اصلاً‌ به دردتان نمی خورد.

 بهمن:

واقعاً از این که آزادانه برای خوشگذرانی خود و دوستان پول خرج کنید لذت می برید. تاکید می شود که امروز روزی ایده آل برای دور هم جمع شدن با دوستان صمیمی است زیرا از معاشرت با آنها لذت می برید و از این که در کنارتان هستند احساس رضایت خاطر پیدا می کنید .

اسفند:

این طور نیست که من شما را به حماقت یا مستی دعوت کنم اما بایستی کارهای مشکل و روزمره تان را کنار بگذارید. شما اگر با تمام وجود هم کار کنید . به جز سردرگمی و اضطراب خاتمه ای نخواهید داشت . امروزتان را در آرامش بگذارنید و با تفکر رویاریی آن آزاد باشید.

 

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.