فراخوان جشنواره فیلم کودک شاپرک های شهر انتشار یافت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فراخوان جشنواره فیلم کودک ˝شاپرک های شهر˝ با شعار ˝پرواز یک تصویر، تصویر یک تغییر˝ انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین؛این جشنواره در بخش های خشونت علیه کودکان، کودکان و آموزش و سلامت، کودکان و خانواده، حقوق کودکان، کودکان و هنر و ادبیات و کودکان و صلح تقسیم بندی شده است.

فیلمسازان و علاقمندان می توانند آثارشان را در بخش های ذیل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بخش اصلی یا حرفه ای: در این بخش آثار فیلمسازان حرفه ای سینمای ایران و ترکیه (با محوریت کودک و خانواده و کودک و جامعه) به نمایش در می آید و در نهایت بهترین ها جوایزی را دریافت خواهند کرد.

الف: سینمای مستند: مستندسازان حرفه ای در این بخش رقابت خواهند کرد و در نهایت ۲ اثر به انتخاب اعضای هیئت داوران جایزه می گیرند.
ب: سینمای داستانی: علاوه بر نمایش آثار این بخش ۲ اثر برتر در بخش های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری، بازیگری کودک و تهیه کنندگی جایزه می گیرند.

۲- بخش مسابقه: در این بخش آثاری با هم رقابت دارند که توسط فیلمسازان آماتور و با استفاده از دوربین های خانگی یا موبایل با موضوعات مرتبط تولید شده اند. این آثار باید حداقل یک دقیقه و حداکثر ۳۰ دقیقه باشد.

۳- نگاه کودک: این بخش به رقابت آثار کودکان فیلمساز اختصاص دارد و جایزه بهترین فیلمساز کودک ایرانی و بهترین فیلمساز کودک ترک به برگزیدگان اهدا می گردد.

۴- صد ثانیه ای: در این بخش آثار کوتاه و صد تانیه ای با موضوع مرتبط داوری خواهند شد.

فیلم سازان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.shaparakha.com و ارسال آثارشان به دبیرخانه جشنواره با آدرس میدان فردوسی کوچه پارس بن بست جهانگیر .لاک ۱۲ واحد ۲ و تلفن ۶۶۷۵۱۸۷۸و۹ تماس خاصل نمایند.

جشنواره بین المللی شاپرک های شهر با حمایت برج میلاد تهران و با همکاری مرکز بین المللی فرهنگ و هنر وابسته به وزارت فرهنگ ترکیه و دانشگاه استانبول ۲ تا ۶ آذر ماه برگزار می گردد.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.