فرانسه – انگلیس؛ جدال خروس‌ها با سه شیرها/ فرار از آمار ناامید کننده

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارم چهاردهمین دوره رقابتهای فوتبال جام ملت های اروپا امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد که در یکی از آنها فرانسه به مصاف انگلیس خواهد رفت.

فرانسه – انگلیس
ورزشگاه: دونباس آره نا، دونتسک، اوکراین
ظرفیت: ۵۰ هزار نفر
داور: نیکولا ریزولی (ایتالیا)

* فرانسه در رقابتهای جام ملتهای اروپا تا به حال مقابل انگلیس مغلوب نشده است. آنها در مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا ۱۹۶۴ انگلیس را حذف کردند، در یورو ۹۲ با این تیم به تساوی بدون گل رسیدند و در یورو ۲۰۰۴ این تیم را ۲ بر یک شکست دادند.

* فرانسه همچنین در ۵ بازی گذشته خود مقابل انگلیس شکست نخورده است و حتی ۳ بازی آخر را نیز با پیروزی پشت سرگذاشته است. آخرین شکست آنها مقابل انگلیس به در سال ۱۹۹۷ در مون پلولیه رقم خود که سه شیرها یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

* بعد از جام جهانی ۲۰۱۰ که فرانسه در آن بسیار ضعیف ظاهر شد و دو شکست بعد از این رقابتها آنها اکنون ۲۱ بازی پیاپی است که طعم شکست را نچشیده اند. آنها ۱۵ بازی از این ۲۱ بازی را با پیروزی پشت سرگذاشته اند.

* انگلیس رکورد آمار ضعیفی در دیدارهای مقابل فرانسه در یورو دارد اما آنها در جام جهانی مقابل فرانسه همیشه خوب ظهار شده اند. انگلیس در جام های جهانی ۱۹۶۶ و ۱۹۸۲ فرانسه را مغلوب کرده است.

* بعد از شکست مقابل فرانسه در دیدار دوستانه نوامبر ۲۰۱۰ در ومبلی، انگلیسی ها در ۱۲ بازی تنها یک شکست را آن هم با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل هلند را تجربه کرده اند.

* آمار انگلیس در جام ملتهای اروپا ناامید کننده است. آنها در ۴ دوره از ۶ دوره گذشته ای که در یورو حضور داشته اند در مرحله گروهی حذف شده اند. آنها تنها ۶ بازی از مجموع ۲۱ بازی خود در این ۶ دوره را با پیروزی پشت سرگذاشته اند.

ترکیب احتمالی:
فرانسه (۳-۳-۴)
هوگو لوریس؛ متیو دبوشی، فیلیپ مکسس، عادل رامی، پاتریس اورا، یوهان کابایه، ادو دیارا، فلورنت مالودا، سمیر نصری، کریم بنزما، فرانک ریبری

انگلیس (۱-۵-۴)
جو هارت؛ گلن جانسون، جان تری، ژولئون لسکات، اشلی کول، جیمز میلنر، استیون جرارد، اسکات پارکر، استیوارت داونینگ، اشلی یانگ، دنی ولبک.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.