فرانس فوتبال برنده توپ طلا را ۴ ساعت زودتر اعلام کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – مسئولان فرانس فوتبال مدعی می باشند که آنها سه جلد برای این مراسم بسته بودند و هرگز از انتخاب رونالدو خبر نداشته اند.

به گزارش ممتاز؛چند هفته پیش بود که در  بلاگها خبر مصاحبه فرانس فوتبال با کریس رونالدو برای شماره ویژه بعد از اهدای جایزه توپ طلا منتشرشد ورسانه های اروپایی همان زمان این بازیکن پرتغالی را برنده توپ طلا دانستند اما مسئولان نشریه فرانسوی بسیار زود این خبر را تکذیب کرده و مدعی شدند  این شایعه برای ایجاداختلاف بین آنها و فرانک ریبری دیگر کاندید جایزه بوده  و اصلا صحت ندارد !

دیشب درحالی که بخش نهایی مراسم ویژه در زوریخ از ساعت هشت شب به وقت سویس آغاز می شد ، عکسی درتوییتر در حوالی ساعت ۱۶٫۱۵ دقیقه فوتبال دوستان را شگفت زده کرد. عکس رو جلدشماره بعدی مجله فرانس فوتبال با عکس کریس رونالدوبود که به عنوان برنده توپ طلا معرفی شده بود . عکس بسیار زود در پایگاه اینترنتیهای اجتماعی پخش شد وچند ساعت بعد کریس رونالدوجایزه را  دریافت کرد!

در اولین ساعات صبح روز بعد فرانس فوتبال سعی کرد به نوعی برای این قضیه توجیهی پیدا کند و درتوییتی بامنتشر کردن سه جلد مدعی شدکه جلد پخش شده درشبکه های اجتماعی تنها یکی از جلدهای آماده شده برای چاپ شماره بعدی بوده وهر سه کاندیدا روی جلدهای متفاوتی حضور داشتند.با این حال بین روی جلد اصلی با عکس رونالدو و دو روی جلد دیگر تفاوت فونت وچینش مطالب کاملا مشخص است وبه نظر می رسد مسئولان فرانس فوتبال شبانه با عجله دو روی جلددیگر برای آرام کردن افکار عمومی مهیا کرده و با توییت آن سعی درآرام کردن هواداران ریبری داشته اند. 

رونالدو

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.