فرزاد کوهیان: بدشانس بودیم/ دیدار سنگینی برابر دانشگاه آزاد داریم

۱۹م آذر ،

2366-1.jpg

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان با اشاره به بدشانسی‌های تیمش، دیدار برابر دانشگاه آزاد را پرفشار می‌داند.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت تیمش پیش از دیدار برابر دانشگاه آزاد، اظهار کرد: در آستانه هفته‌ هفتم تمرین‌های خوبی انجام دادیم و شرایط تیم نیز مناسب است. رقابت دشواری برابر دانشگاه آزاد داریم و باید برای مسابقه‌ای سنگین آماده شویم. باید در این مسابقه داخل خانه نتیجه‌ خوبی بگیریم تا تیم بتواند جایگاه واقعی‌اش را به دست بیاورد. دانشگاه تیم جوان، با انگیزه و قدرتمندی است که نمایشی منسجم داشته و در زنجان با برنامه کار خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان با اشاره به بدشانسی تیمش در این فصل به ایسنا، گفت: شرایط خوبی داشتیم که تیم با بدشانسی با مصدومیت‌های مختلفی برخورد کرد. پس از پویا تاجیک سعید داورپناه نیز مصدوم شد و حالا خلا او در تیم وجود دارد، ابتدای فصل پویا نبود و حالا داورپناه نیست. مطمئن باشید اگر این دو بازیکن بودند همیاری شکل بهتری برابر مهرام و پتروشیمی داشت و می توانست نتیجه‌ دیگری بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پویا تاجیک با افزایش وزن دچار شده؟ توضیح داد: خیر. پویا اضافه وزن ندارد و تنها باید با گذر زمان چابکی همیشگی‌اش را پیدا کند. او هفته به هفته‌ بهتر شده و در ادامه کار نیز فوق‌العاده‌ خواهد شد. او انگیزه بالایی دارد تا به شرایط ایده‌آلش برسد و مطمئنا می‌تواند همانند همیشه شود.

کوهیان دربارهٔ داور پناه نیز افزود: سعید داور پناه نیز همچنان زیر نظر پزشک است. پزشکش معتقد است که او تا دو یا سه هفته‌ دیگر نمی‌تواند بازی کند. امیدوارم او نیز با قدرت باز گردد و در کنار تیم باشد. متاسفانه مصدومیت او و تاجیک کارمان را سخت کرده و در واقع همیاری زنجان از این مدت با یک سهیه ملی بازی کرد.

سرمربی همیاری زنجان در پایان به حساسیت دیدار تیمش برابر دانشگاه آزاد اشاره کرد گفت: همانطور که گفته دانشگاه آزاد تیم منسجمی است. کادر فنی خوب و بازیکنانی قدرتمند دارد حساسیت این مسابقه خانگی بالاست و باید سعی کنیم اشتباه‌هایمان را تکرار نکنیم. در مسابقه‌های قبل کوارتر چهارم را بی‌تمرکز آغاز می‌کردیم و باید سعی کنیم تا در این مسابقه متمرکزتر باشیم.

به گزارش ایسنا، همیاری زنجان در هفته‌ هفتم لیگ برتر میزبان دانشگاه آزاد است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.