فرزامی: وزیر ورزش تنها تصمیم گیرنده وضعیت هیات مدیره استقلال است

به گزارش ایرنا، هیات مدیره باشگاه استقلال تهران که تا چندی پیش از ۷ نفر تشکیل شده بود، با کناره گیری ‘عبدالرضا ساور’ و ‘جواد زرینچه’ به پنج نفر شامل سیداحمد رسولی نژاد، امیدوار رضایی، مقداد نجف نژاد، غلامحسین فرزامی و علی فتح الله زاده کاهش یافت.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر کاهش تعداد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به سه نفر منتشر شده است.

‘غلامحسین فرزامی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه برخی رسانه ها با جوسازی علیه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال می خواهند تیم فوتبال این باشگاه را به حاشیه ببرند که این موضوع با رسالت آنان در تناقض است.

وی با بیان اینکه با تصمیم وزیر ورزش و جوانان، به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال در آمده است، خاطرنشان کرد: تمامی مسایل مربوط به ترکیب اعضای هیات مدیره در نشست روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

فرزامی که پس از کناره گیری ‘جواد زرینچه’، تنها عضو فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در هیات مدیره این باشگاه محسوب می شود، اضافه کرد: هنوز نمی دانم وزیر ورزش و جوانان چه وضعیتی را برای هیات مدیره باشگاه استقلال پیش بینی کرده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اینکه هیات مدیره باشگاه به افراد فنی و فوتبالی نیاز داشته باشد یا فقط اعضای پول ساز در آن عضو باشند، فقط به نظر وزیر ورزش و جوانان بستگی دارد.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۸۱۰۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.