فرهاد مجیدی، شروط امیر قلعه نوعی را نمی‌پذیرد

فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال با پیشنهاد جدی از سوی فتح‌اله‌زاده روبرو شده است، این بازیکن بدون سر و صدا وارد تهران شد تا مذاکرات لازم را انجام داده و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در حالیکه قرار بود مجیدی، پس از ورود به تهران، به مسئولان استقلال خبربدهد،  پس از شنیدن سفر علی‌فتح‌الله زاده به مالزی وی ورود خود را اعلام نکرد تا زمانی که  مدیریت تیم استقلال به کشور بازگردد.
گفتنی است،‌امیر قلعه نوعی خواستار برگزاری جلسه با فرهاد مجیدی شده است تا شروط خود را با وی مطرح کند و بر اساس آن بتواند وی را برای حضور در استقلال متقاعد کند، اما این در حالی است که مهاجم سابق آبی‌ها مدعی شده است، قرار نیست شرط و شروط قلعه نوعی را برای حضور در استقلال بپذیرد زیرا وی سالها در این تیم حضور داشته و شروطی برای حضور در جمع آبی‌ها ندارد.
فرهاد مجیدی اعلام کرده است که بر اساس شرایط خاصی به تیم استقلال بازمی‌گردد وی قصد دارد با رضایت کامل امیر قلعه نوعی پیراهن این تیم را به تن کند، زیرا در غیر این صورت ترجیح می‌دهد در فوتبال امارات حضور یابد و به پیشنهادات خود در امارات پاسخ مثبت بدهد.
شایان ذکراست، فرهاد مجیدی برای بررسی کامل اوضاع وارد تهران شده است، اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که در صورت عدم دریافت بازبند و مسائل دیگری که مجیدی در استقلال به آنها می‌اندیشد، وی به امارات باز می‌گردد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.